kuchniapupila.pl

( 4.62 )

Opinie (6)

Bardzo dobry i miły kontakt

Bardzo dobry i miły kontakt . Na prośbę o szybkiej realizacji, przesyłka przyszła expresowo, bardzo dobrze zapakowana. Jeżeli będę miała coś kupować, to na pewno kupię w KUCHNI PUPILA. Szczerze POLECAM

Chciałam dodać swoją obserwacje odnosnie sklepu dla

Chciałam dodać swoją obserwacje odnosnie sklepu dla zwierząt kuchniapupila.Nigdy nie spotkałam sie z taką obsługa, zamawiałam w wielu sklepacha,głównie na terenie warszawy, bo raczej preferuje odbiór osobisty,nie ufam kurierom,a tu mam przesyłk.e w ciagu jednego dnia.Dla mnie szok.Towar super, ceny tez maja rewelacyje, i chyba ze 3 razy do mnie dzownili,aby się upewnić,potwierdzić, podać godzine dostawy..jestem w pełni zadowolona.oby więcej takich sklepów!!pozdrawiam

Dokonywałam zakupu specjalistycznej karmy dla mojego

Dokonywałam zakupu specjalistycznej karmy dla mojego psiaka. Obsługa kompetentna, odpowiedziała na wszystkie moje pytania (drogą mailową) już kolejnego dnia. Dokonałam zamówienia i czekałam na telefon potwierdzający w celu weryfikacji danych, który miał miejsce kolejnego dnia. Zależało mi na szybkim dostarczeniu przesyłki dlatego po wykonaniu przelewu wysłałam potwierdzenie. Cała transakcja trwała 3 dni. Jedynym minusem był fakt iż na stronie sklepu internetowego nie było informacji czy moja przesyłka już została przekazana kurierowi. Dostałam wiadomość pocztą elektroniczną kolejnego dnia (trzeciego, w którym przesyłka została dostarczona)

W serwisie www

W serwisie www.kuchniapupila.pl znalazłam długo poszukiwaną świetlówkę do akwarium. W ofercie było kilka pozycji pasujących do odpowiednich parametrów. Na podstawie opisu nie mogłam jednak zdecydować, która z nich będzie najbardziej optymalnym wyborem do moich potrzeb. Zadzwoniłam więc pod wskazany nr telefonu. Pani, która odebrała telefon bardzo wyczerpująco odpowiedziała na moje pytania, poświęcając sporo czasu na przejrzenie kilku pozycji, starając się dobrać odpowiedni sprzęt pod kątem mojego opisu akwarium. Następnie, po wskazaniu przeze mnie konkretnej pozycji, przyjęła zamówienie, informując, że świetlówka będzie gotowa do odbioru w dniu następnym po godz. 14. Dodatkowo, zobowiązała się potwierdzić telefonicznie zrealizowane zamówienie. Po ok. godzinie przypomniałam sobie, że poszukuję jeszcze jednego artykułu dla zwierząt. Zadzwoniłam więc ponownie do sklepu, pytając o dostępność tej pozycji. Tym razem - miły pan poinformował mnie, że jest ten produkt, odszukał moje zamówienie i dopisał drugą pozycję. Następnego dnia, faktycznie ok. godz. 14 pani z obsługi sklepu zadzwoniła do mnie i poinformowała, że zamówienie jest kompletne przygotowane do odbioru. Bardzo profesjonalna i miła obsługa. Niby nic nadzwyczajnego, standardowe postępowanie, a jednak niestety nie wszędzie możemy być tak obsłużeni.

Odwiedzałeś ostatnio kuchniapupila.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • buty sklep internetowy

Podobne firmy w okolicy

Hexeline

(3.87 )

oponeo.pl

(4.48 )

strefaprezentow.pl

(4.25 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem