BP

( 4.03 )

Opinie (4424)

Daleko do standardu

Stacja w żaden sposób nie wygląda jak BP do których przywykłem. Już na samym wjeździe dziury w płytach które z łatwością mogą narobić szkód w samochodzie. Szczotki do przemywania szyb w samochodzie porozrywane, woda brudna. Sklepik zaniedbany, słabe zatowarowanie. Chcąc płacić za tankowanie nie mogłem znaleźć kasjera, okazało się ze chodził gdzieś na zewnątrz, obsługa od niechcenia.

Wzorowa obsługa klienta!

Obsługa klienta na najwyższym poziomie. Pełen profesjonalizm, szybki czas oczekiwania, zawsze w sympatycznej atmosferze. Oferta przejrzysta. Kompetentny personel. Miejsce zadbane i czyste. Polecam.

Stacja godna uwagi

Stacja położona prawie w centrum, łatwy dojazd, ilość dysyrydutorow wyyarczajaca zawsze są wszystkie czynne, asortyment stacji wystarczajacy, personel pomocny i dostrzegający klienta, zawsze informuje o aktualnych promocjach,

Ceny bardzo wysokie

Generalnie stacja przyjemna, ale ceny za paliwo za wysokie, zwłaszcza, że niedaleko znalazłem stację innej sieci, gdzie taniej. Stacja oferowała spory wybór jedzenia, w środku było czysto.

Szybko, sprawnie i z uśmiechem

Warto wracać na takie stacje, panowie i panie pomocni, bez problemu pomogli z problemem :)

Bardzo mieszanie

Sprzedawczyni przywitała się ze mną przy kasie, odpowiadając dopiero na moje ,,dzień dobry'' - zapłaciłem za paliwo - posiadałem strasznie nieodparte wrażenie że było to robione ,,na szybko'' - a żaden produkt nie został mi zaproponowany - jedynie zostałem zapytany o kartę na punkty. Mimo wszystko poprosiłem o hot doga - również brak reakcji ze strony sprzedającej o kawę/cole do tego. Po płatności poczekałem na hot doga, tutaj obsługiwała mnie inna sprzedawczyni która dokończyła przygotowanie jedzenia, i z uśmiechem życzyła smacznego i miłego dnia.

Drogo

Miła obsługa, ale niestety ceny w porównaniu do konkurencji są wyższe. Ponadto, dobre zaopatrzenie, jednak mało wegańskich opcji z jedzenia przygotowywanych na miejscu. Trochę szkoda, bo jednak coraz więcej jest osób, które potrzebują takich zmian.

Bardzo czysta stacja

Nie jestem częstym gościem na stacjach koncernu BP. Wynika to głównie z tego, że nie odpowiadała mi tam czystość. W dniu wizyty niechętnie zajechałem na stację BP, gdyż musiałem zatankować samochód. Po wejściu na stacje zetknąłem się z czymś, co odbiegało od mojej wizji stacji BP. Wszystkie regały były poukładane, brak kurzu i brudu na podłodze. Pracownica stacji powitała mnie i z uśmiechem przeprowadziła całą rozmowę. Była miła i pomocna. Będę odwiedzał częściej tą stację.

Sprawnie i przyjemnie!

Od dłuższego już czasu na tankowanie paliwa wybieram stacje BP. Z tej, przy bielskim dworcu PKP korzystam najczęściej i za każdym razem jestem zadowolony, tak z jakości obsługi, jak i dostępności produktów, a przede wszystkim czystości. Często można też liczyć przy tankowaniu na wsparcie pracownika stacji. Sklepik na BP jest przestronny, dobrze zaopatrzony, często z promocjami. Obsługa przy kasach sprawna i życzliwa, a to sprawia, że to właśnie tutaj chętnie wracam przy okazji kolejnego tankowania. Szczerze polecam.

Dotyczy obsługi przez pracowników.

W dniu 26.03.2021 r. tankowałem paliwo na tej stacji. Obsługiwał mnie kasjer. Jakość obsługi bardzo przeciętna. Nie było z jego strony żadnej uprzejmości ani informacji czy i jaką mam kartę na punkty, ile przybyło punktów itp. Swoje czynności wykonywał bez słownego zwracania się do klienta, typowo standardowo i ogólnie. Po wyjściu nie byłem zadowolony z jakości obsługi.

Wow, Obsługa Klienta cudowna!

W dniu 19 luty 2021 byłem przejazdem w Cieszynie i skorzystałem z BP. Uśmiech, energia, radość, czystość. Zachowano standardy grzecznościowe, zapytano o punkty, zaproponowano wyrobienie karty oraz poinformowano o promocji 2xhot dog xxl po 5zł/szt REWELACJA! nr wydr. 132092/0367 #1 1980 15:28, nr transakcji 3721 Polecam z czystym sumieniem Martin

Szybko, sprawnie, brudno

Przy dystrybutorach paliwa można znaleźć rękawiczki, ręczniki oraz myjki do szyb. Niestety czystość wody w wiaderkach pozostawiała wiele do życzenia. W środku jedna kolejka do wszystkich kas. Przede mną stało 5 osób, ale dwie kasjerki szybko poradziły sobie z obsługą i po około 2 minutach zostałem obsłużony. Pani nie poprosiła o kartę na punkty Produkty na punkach poukładane równo, bez dziur na regałach, zwrócone etykietami do nabywcy. W toalecie niestety panował bałagan, brudna podłoga i trochę śmieci. Według grafiku od dwóch godzin nikt z personelu nie zaglądał do łazienki.

Skarga

W noc z 4 na 5 grudnia 2020 korzystając z usług na stacji nie dało się ukryć iż dwie pracujące w tym czasie pracownice były pod wpływem alkoholu. Do dnia dzisiejszego nie daje mi to spokoju dlatego zdecydowałam się napisać tą opinię.

Nie polecam obsługi stacji niemila i niekompetentna

W dniu 21.02.2021 w godzinach popołudniowych byłem na stacji po kawę i zapalniczkę trafiłem na panią która ściągła mi trzy krotnie kwotę do zapłaty mówiąć że z reklamacją to do banku. Ani dzień dobry ani dowidzenia ani polecenia jakiegoś produktu ani też zapytania o kartę lub aplikację Payback. Jestem pracownikiem innej sieci stacji paliw i wiem jak postępować gdy klientowi transakcję odrzuci a pieniądze z konta ściągnie, ta pani powinna nie pracować na kasie skoro nie ma do tego kompetencji ...

Na stacji BP zawsze wzorowo

Tankowanie paliwa i drobne zakupy na stacji BP zawsze są przeze mnie pozytywnie oceniane. Jako stały klient tej stacji mogę stwierdzić, że obsługa jest tutaj życzliwa, sprawna i profesjonalna. Stacja paliw jest zadbana (nawet w sezonie zimowym), dobrze oświetlona i nowoczesna. Sklep jest dobrze zaopatrzony w podstawowe artykuły motoryzacyjne, spożywcze oraz prasę. Sprawnie działa też punkt Wild Bean Cafe, z którego też często i chętnie korzystam. Oprócz tankowania i zakupów klienci BP mogą zbierać punkty w programie lojalnościowym Payback, co dodatkowo mobilizuje do wybierania tej stacji na tankowanie paliwa. Polecam!

BRAK INFORMACJI ZE STRONY PRACOWNIKA STACJI.

DN.28.01.2021 OK.GODZ.20.30 TANKOWAŁEM PALIWO NA W/W STACJI i OTRZYMAŁEM BON NA 5zł. ZGODNIE Z PROMOCJĄ.PRACOWNIK STACJI WYDAJĄC BON NIE POINFORMOWAŁ ŻE W/W BON NALEŻY WYKORZYSTAĆ TYLKO NA TEJ STACJI i W TYM SAMYM DNIU A WIĘ C W CIĄGU NAJBLIŻSZYCH 3 GODZIN.DOWIEDZIAŁEM SIĘ O TYM DOPIERO NA DRUGI DZIEŃ CZYTAJĄC INFORMACJE NA BONIE W ZWIA ZKU CZYM BON STAŁ SIĘ BEZUŻYTECZNY.

Utrudnione korzystanie z dystrybutorów.

Stacja posiada 4 miejsca do tankowania, na każdym dystrybutor leje paliwo strasznie wolno, i niekiedy w ogolę się zacina i nie wiadomo co robić do czasu odwieszenia.. Stacja czysta, obsługa miła. Nowa myjnia postawiona obok stacji spełnia wymagania, bez zarzutów.

Odwiedzałeś ostatnio BP?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Stacje paliw Auchan

(4.07 )

BLISKA

(3.93 )

JET

(3.45 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem