dino

( 3.98 )

W 1999 roku powstał pierwszy sklep Dino w Polsce. Przedsiębiorstwo oparte jest na polskim kapitale, a jego ideą jest „bycie najbliżej Ciebie”. Obecnie sklepy znajdują się na terenie dwunastu województw w Polsce, a ich ilość przekroczyła już 1000 punktów. Jest to najszybciej rozwijająca się sieć supermaktetów na terenie kraju. Celem firmy jest dążenie do najwyższej świeżości i jakości oferowanych produktów. W ofercie znajdują się artykuły spożywcze, chemiczne oraz kosmetyczne.

Opinie (1324)

Świeże produkty tanie ...

Świeże produkty tanie i profesjonalna obsługa

Pani która była ...

Pani która była na kasie , była bardzo wolna w obsłudze klienta , duże kolejki , nie zawołała drugiej sprzedawczyni aby obluznic kolejkę , nie przejmowała się że jest taka duża kolejka, powoli obsługiwała 2 razy pytając czy dana osoba ma tyle bułek co mówiła

W dniu 23.04.2022r. ...

W dniu 23.04.2022r. o godz. 10,45, będąc w tym markecie. zauważyłem niecodzienną sytuację. Pracownik ochrony w czarnym umundurowaniu służbowym wkładał bułki do pieca. Nie od tego jest ochrona w sklepie. Widok ten był bardzo żenujący i wpływający w znacznym stopniu na autorytet i rangę pracownika ochrony, tym bardziej na firmę, którą on reprezentuje. Widocznie dla firmy Dino nie jest istotny porządek w sklepie i zapobieganie kradzieżom. Nasuwa się też pytanie, czy w ogóle pracownik ochrony miał stosowne badania i zezwolenie na pracę przy otwartych produktach spożywczych. Jeżeli czynił to wtedy otwarcie, to należy też przyjąć, że czynił tak już wiele razy.

Personel opieszały, nie ...

Personel opieszały, nie pomocny. Porozstawiane palety utrudniające dostęp do półek, kolejki do kasy.

Wczoraj, przed zamknięciem ...

Wczoraj, przed zamknięciem sklepu, tj ok godz 22,30 robiłem spore zakupy w placówce przy ul, Korczak, Dwie Panie, które obsługiwały kasę, w uprzejmy, miły i sprawny sposób, przeprowadziły obsługę, chce się wracać, i polecać. Grzegorz

Bardzo mały ciasny ...

Bardzo mały ciasny sklep. Etykiet pod towarem brakuje, albo są nie do tego produktu co powinny być. Sklep widać, że zatrzymał się w PRL’U o czym świadczy wystrój i brak jakichkolwiek remontów. Nie ma też wagi, na warzywach ani nigdzie w sklepie, aby zważyć sobie warzywa, czy owoce. Na duży minus brak kas samoobsługowych .Jedna czynna kasa „główna” kolejka dosyć duża, pomimo dzwonienia po drugiego kasjera nikt nie przyszedł wiec trzeba liczyć się z tym, że trzeba też tam swoje wystać. Miny grobowe pracowników sklepu, tak jakby pracowali tam „za karę”.

Sklep duży, ale ...

Sklep duży, ale panuje w nim duży nieład. Wygląda, jakby był przeznaczony do likwidacji- mnóstwo nierozpakowanych palet z towarami, bez oznaczeń cenowych. Na dziale z owocami i warzywami bałagan, niektóre owoce i warzywa są nieświeże, zauważyłam pleśń na winogronie. W chłodniach z mięsem można wyczuć nieprzyjemny zapach. Obsługa uprzejma, brak kolejki do kasy.

Sklep Dino nie ...

Sklep Dino nie tylko jest fajnym,czystym i przejrzystym sklepem ale on-line można wszystko z nimi załatwić

Sklep oferuje dużo ...

Sklep oferuje dużo promocji i towary dobrej jakości.

Rewelacja!

Dużo produktów w niskich cenach. Często nie robię zakupów w dino ale jak już się nadarzy okazja to są one bardzo przyjemne.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021
dino Inna forma kontaktu

Nie polecam.

Obsługa tej sieci sklepow nie wykazuje zainteresowania klientem. Podczas obsługi prowadzi rozmowy z innymi pracownikami i klient musi pilnowac żeby towar był dobrze nabity na kase. Pracownicy nie stosuja sie do obowiazku zakrywania nosa i ust

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021
dino Inna forma kontaktu

Super!

Relatywnie niewielki wybór produktów.

Rewelacja!

Sprawnie, szybko i dobrze

Rewelacja!

To jest ewenement i jest the Best

Rewelacja!

Duży wybór, wszystko godne polecenia.

Tak sobie.

Mały wybór towaru. Wysokie ceny. Obsługa ok.

Super!

Dobra jakość ceny przystempne

Rewelacja!

Jest super, i obsługa i ceny.

Odwiedzałeś ostatnio dino?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(3.33 )

Biedronka

(3.55 )

Billa

(4.39 )

Poradnik jakości obsługi

Najlepiej oceniane platformy zakupowe i ogłoszeniowe! Sprawdź nasz nowy RANKING!

Wielu z nas korzysta z portali internetowych, aby m.in. zakupić jakiś produkt, sprzedać niepotrzebną rzecz, czy sprawdzić najlepszą cenę danej usługi. Portali, serwisów i stron internetowych jest cała masa, a my wybieramy te, które są łatwe w użytkowaniu, bezpieczne i dopasowane do naszych upodobań. Zobaczcie sami, jakie strony są najchętniej odwiedzane przez polskich konsumentów. Dlaczego właśnie te portale są najpopularniejsze i wybrane mianem najlepiej ocenianych wśród użytkowników portalu? Przekonajcie się już teraz! Użytkownicy portalu często zwracali uwagę na wygodę (łatwość rejestracji i logowania, szeroki asortyment, bezproblemowa płatność) podczas zakupów, ale również darmową wysyłkę czy wydłużony czas na zwrot, który stał się kluczowym wyznacznikiem udanych zakupów w trakcie niepewnej sytuacji epidemiologicznej.„Na Zalando każdy klient może czuć się pewnie. Dlaczego? W dzisiejszych pandemicznych czasach, gdy prawie wszystko było zamknięte był to idealny sklep do zakupów online, ponieważ Zalando wyszło naprzeciw wszystkim oczekiwań klientów! Znajdziemy tam wszystko czego tylko potrzebujemy, strona jest przejrzysta - jasna i zrozumiała dla każdego. Dodatkowo Zalando oferuje darmowy i wydłużony czas na zwrot, jeśli którykolwiek z produktów nam nie odpowiada.” ~ Klient_j7rP Użytkownicy strony empik.com zwracają uwagę również na szybkość pomocy w razie występowania jakichkolwiek problemów podczas transakcji.„Rewelacja! W razie problemów szybki kontakt z obsługą i sprawna pomoc.” ~ Klient_QnI4 Dodatkowo, użytkownicy w swoich opiniach poruszają kwestię bezpieczeństwa - jest dla nich szczególnie ważne, aby transakcja przebiegła bezpiecznie, a strona była wiarygodna – zwróciła na to uwagę klientka allegro.pl:„Bardzo dobrze zorganizowany portal kupna i sprzedaży. Pełne bezpieczeństwo transakcji zapewnione przez serwis dla kupującego i sprzedającego.” ~ Klient_arp9 Tak prezentuje się Top10 najlepiej ocenianych platform zakupowych i ogłoszeniowych!Zgadzasz się z tym rankingiem? A może masz inne zdanie na temat wymienionych portali i stron internetowych? Koniecznie podziel się z nami swoją opinią!

Pracujemy nad letnią sylwetką! Sprawdź ranking TOP 5 siłowni

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza, że wielu z nas rozpoczyna aktywne plany treningowe w walce o wymarzoną sylwetkę na lato! Odwiedzamy kluby fitness, baseny, dietetyków lub samodzielnie staramy się zadbać o zdrowy wygląd, m.in. wykonując ćwiczenia w domu lub biegając.  Siłownie mogą nam skutecznie pomóc, ponieważ dostarczają kompleksowych usług. Pracownicy nie tylko doradzą, jak stworzyć skuteczny plan treningowy, ale również dobiorą dla nas odpowiednie ćwiczenia, biorąc pod uwagę stosowane diety, tryb życia, czy nasze możliwości. Z opinii klientów, jakie otrzymujemy na portalu jakoscobslugi.pl wynika, że niestety nie w każdym klubie fitness spotykamy kompetentną obsługę. Niejednokrotnie pracownicy nie chcą poświęcić odpowiedniej ilości czasu na stworzenie właściwego planu treningowego i nie potrafią dobrać odpowiednich ćwiczeń, traktując klientów ogólnikowo, według jednego, przyjętego schematu.  Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie komu zaufać?Sprawdźcie ranking TOP 5 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

RANKING! Sprawdź TOP10 drogerii i perfumerii

Za nami Walentynki, przed nami Dzień Kobiet. Dwa święta, przed którymi drogerie i perfumerie przechodzą wyjątkowe oblężenie. Aby podpowiedzieć Wam, gdzie najlepiej się udać, na podstawie opinii konsumentów stworzyliśmy listę najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwracają uwagę podczas obsługi. Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii." Klientka z Suwałk, również doceniła personel. W opinii na temat firmy Douglas wspomina cierpliwość i uśmiech pracownic." Przesympatyczna i pomocna obsługa. Panie potrafią doradzić i zachęcić. Są cierpliwe, a przy tym uśmiechnięte. Profesjonalne doradztwo to ich wyróżnik. Polecam!" Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi, czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultantki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się również negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas, są niekompletne lub pomylone:„Podkład przyszedł otwarty (nieoryginalnie zapakowany). Widać, że już był używany przez inną klientkę. Przypuszczam, że otrzymałam tester, albo coś w tym stylu. Patrząc po opiniach problem jest nagminny.” ~ Klient_ieqF„Moje zamówienie zostało anulowane w całości bez konsultacji ze mną, ponieważ brakowało w magazynie "jednego lub więcej produktów". Nigdy się z czymś takim nie spotkałam…” ~ Klient_9G0z  Zgadzasz się z tym rankingiem? A może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinię i oceń drogerie, w których robisz zakupy!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem