GRYCAN

( 4.18 )

Opinie (2428)

Drogo, a smaki są przeciętne lub niedobre.

Na tę markę była duża fala pozytywnych opinii jakiś czas temu, ale oprócz bardzo wysokich cen ja nie zauważyłam żadnej różnicy jeżeli chodzi o konkurencję. Lody i sorbety nie powalają na kolana, a wręcz przeciwnie niektóre smakują sprasznie. Jakiś czas temu kupiłam jedną gałkę sorbetu cytrynowego i niestety nie byłam w stanie zjeść do końca, ponieważ smakowały jak płyn do mycia naczyń...

Świetne miejsce

Lokal jest niewielki. Kawa i lody są przepyszne. Obsługa zawsze jest miła i uśmiechnięta, nawet kiedy ruch jest bardzo duży.

Smacznie i sprawnie

Wokół kawiarni panował ład i porządek. Stoliki były czyste, a krzesła równo ustawione przy stolikach. Witryna z lodami zachęcała do zakupu. Lody udekorowane były adekwatnie do smaku. Gablota z sokami oraz koktajlami była czysta. Kubki wypełnione były sokami, które wyglądały na świeżo przygotowane. Kubki stały na pokruszonym lodzie. Pracownik obsługujący mnie był miły i sympatyczny, nawiązał kontakt wzrokowy, prawidłowo przyjął zamówienie, zapytał o Kartę Stałego Klienta i poinformował o bieżącej promocji oraz zaproponował rozszerzenie zamówienia. Po przyjęciu zamówienia spontanicznie wydał paragon, a po kilku chwilach od przyjęcia zamówienia przygotował deser zgodny z wizualizacją. Przygotowany deser był smaczny, nie było w nim wyczuwalnych grudek lodu, ilość bitej śmietany i innych dodatków była optymalna. Podczas wizyty pracownik zainteresował się mną pytając czy wszystko jest smaczne. Chętnie odwiedzę ten lokal ponownie oraz polecę go rodzinie i znajomym.

Bardzo dobre lody

Bardzo lubię lody tej marki, ale w porównaniu do konkurencji mają strasznie małe gałki. Obsługa jest miła.

Sprawna obsługa

W tym lokalu w tzw. Galerii Handlowej w centrum miasta jest dość dobra obsługa plus smaki nie tylko lodów, deserów. Czasami jednak w czasie gdy jest więcej klientów obsługa, nieliczna trochę się gubi , ale ogólnie jest ok.

Pyszne wyroby, ale trochę drogo

Obsługa jest bardzo miła, a produkty podawane są z zachowaniem wszelkich zasad higieny. Panie mają założone rękawiczki. Wyroby są pyszne, jednak trochę drogie, jeśli chodzi np. o jedną kulkę lodów. Gdyby ceny były trochę niższe na pewno przychodziłabym tam częściej.

Personel do poprawy!

Byliśmy z rodziną na deserze po obiadowym spacerze. Zamówiliśmy desery, w tym jeden bananowy. W katalogu banan był wyłożony na całej powierzchni bitej śmietany, natomiast dostaliśmy pokrojone 1/4 banana. Po zwróceniu pracownikowi uwagi, że produkt nie wygląda jak na ofercie, z oburzeniem odpowiedział "jest bardzo ładnie, czego Pan chce". Uważam, że taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, a jeśli zależy Państwu na przyciągnięciu klientów, proszę o zwrócenie uwagi na pracę personelu.

"Bez satysfakcji"

Lubimy z mężem "wpaść do Grycana"ze świeżo zakupioną lekturą na małą czarną. Najczęściej wszystko jest ok: obsługa miła i sprawna. Czasem zdążają się wpadki np ciasteczko zasiedziało się w gablotce i już nie cieszy. Zdarzyło nam się również zaliczyć "kawowe wpadki". Nie wszyscy pracownicy z należytą dbałością i pietyzmem podchodzą do sztuki parzenia kawy. Efekt : chłodny brunatny napój ze znikającą błyskawicznie mleczną pianką dość lurowaty. Zaliczamy wtedy niestety "kawę bez satysfakcji" i liczymy na następny raz z inną obsadą.

Brak higieny

Korzystam z soków ( polecam regenerujący) karygodne napiszę to wielkimi literami KARYGODNE jest, że rurki do soku, każdy klient bierze sam z pojemnika znajdującego się w bezposrednim dostępie dla klienta. Rurki nie są zabezpieczone tj. Nie mają opakowań. Klient biorąc rurkę dla siebie dotyka innych niezabezpieczonych rurek. Na uwagę w tej sprawie sprzedawcy reagują "zawsze tak bylo" i nic nie zmieniają. Gdzie podstawowe zasady higieny. Tymczasem sprzedawcy w Galerii Trzy Korony w Nowym Sączu rurkę do soku wkładają samodzielnie używając do tego czegoś co nazwałabym dużą pensetą, szczypcami. Tutaj na uwagę "o jak higienicznie" sprzedawca potwierdził " zawsze tak robimy" więc co jest standardem w Firmie Grycan??

Super obsługa

W kawiarni czysto. Produkty smaczne. Mimo dużego ruchu w kawiarni, zamówienie szybko zostało przyniesione do stolika. Pani zaproponowała zbieranie pieczątek.

Super obsługa

Bardzo miła obsługa. Sprzedawcy konkretni i zorientowani w produktach. Potrafią doradzić i znają składy produktów. Czysto i schludnie. Przede wszystkim bardzo smacznie.

Super

Jeżeli chodzi o obsługę to bardzo uprzejma , szybka obsługa . Jestem zadowolona .

Wyśmienicie!

Przemiły Pan, który obsługiwał mnie i moją dziewczynę. Zaproponował zbieranie pieczątek, by dostać darmowy koktajl/sok. Wyraził również swoje upodobania co do rodzajów lodów, co było bardzo pomocne przy wyborze smaków. Czystość przy stolikach i w obrębie kasy imponująca.

Ok.

Ok.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

30.09.2019
GRYCAN Inna forma kontaktu

Odwiedzałeś ostatnio GRYCAN?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • Kawiarnia

Podobne firmy w okolicy

coffeeheaven

(3.52 )

Costa Coffee

(4.17 )

Cafe w Biegu

(4.91 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem