JYSK

( 3.98 )

Jysk to międzynarodowa sieć handlowa, której korzenie znajdują się w Dani. W sklepach można znaleźć „wszystko dla domu”. Grupa Jysk posiada obecnie 2800 sklepów w 52 krajach na świecie. W Polsce pierwszy sklep rozpoczął działalność w 2000 roku, a obecnie jest ich 215. Słowo Jysk oznacza w duńskim języku coś lub kogoś z Półwyspu Jutlandzkiego, słowo to jest kojarzone ze skromnością, dojrzałością oraz uczciwością. Według właściciela firmy Larsa Larsena, powyższe słowa charakteryzują również jego markę podkreślając jej solidność oraz wiarygodność.

Opinie (3219)

Słaba obsługa

W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.

Nieporządek na sali sprzedaży.

Ostatnią wizytę w tym punkcie nie wspominam z przyjemnością. Robiąc zakupy spotkałam się z chaosem w dziale z poszewkami i prześcieradłami, a przy tym z brakiem oznaczeń cenowych. Ponadto, brak widocznego Pracownika zniechęcił mnie do dalszych poszukiwań.

Bardzo na Tak !

Bardzo lubię przeglądać ofertę sklepu JYSK, ponieważ można trafić na naprawdę ciekawe elementy wystroju wnętrz ! Mają super dywany a także inne ozdoby do wnętrz. Ceny są bardzo zadowalające.

Pracownicy nie wykazują chęci pomocy.

Wiele razy spotkałam się z sytuacją, gdzie potrzebowałam pomocy pracownika, ale nie mogłam nikogo znaleźć w sklepie. Pracownicy nigdy nie wychodzą z inicjatywą pomocy, tylko są zajęci wykładaniem towaru lub układaniem produktów na półkach, a poproszeni o pomoc, niechętnie pokazują gdzie leży towar i od razu znikają. Mimo że sklep jest dobrze zaopatrzony, to czasami trudno znaleźć produkty, których aktualnie potrzebuję.

Bardzo dobra obsługa!

Kolejny dobry sklep ze skandynawskim designem, możliwość wyboru i ciekawe rozwiązania. Kupowałam tam materac i z obsługi i rad jestem bardzo zadowolona.

Wielki nieporządek, lecz obsługa na plus

Wybrałam się tam w celu zakupienia ozdób do domu oraz pościeli. Na półkach panował bałagan, rozmiary pościeli, które mnie interesowały nie znajdowały się na swoim miejscu, przez co spędziłam w sklepie więcej niż zamierzałam. Ponadto kasjera nie było przy kasie w momencie, gdy chciałam za wszystko zapłacić. Gdy obsługa się pojawiła przeprosiła za to i sprawnie przystąpiła do pracy. Atrakcyjne ceny w sklepie sprawiły, że mimo niedogodności odwiedzę go ponownie.

Sklep Jysk Łódź Ul. Pojezierska w Łodzi

Odwiedziłam ostatnio sklep Jysk w Łodzi,po tym jak widziałam na stronie www pościele na wyprzedaży. Sklep czysty, wszystko poukładane. Widać, że pracownicy na bieżąco układają towar poprzekładany przez klientów. Zwróciłam uwagę na obsługę. Zadko zdarza się w sklepach tego typu aby sprzedawca poproszony o znalezienie produktu, który widziałam stronie od razu słuzył pomocą.

Obsługa to żenada

Sobota, 9.11.2019, popołudnie. Chcę zobaczyć krzesło biurkowe, które w promocji kosztuje 450 zł. Pierwsza Pani uprzejma informuje mnie, że towar powinien być na magazynie, dzwoni do kolegi, który ma to sprawdzić i przyjść mnie o tym poinformować, ale po co - zadzwonił do drugiej koleżanki, że krzesło jest A ja czekam. Kiedy po dobrych 10 minutach podchodzę do tej drugiej Pani to, ta informuje mnie, że krzesło jest. Mówię, że chcę obejrzeć krzesło, aby syn się przymierzył, czy jest ok. Na to Pani z kpiną, że krzesło jest w kartonie i nikt mi teraz nie będzie go składał. Oświadczam, że chcę kupić, ale najpierw chcę je obejrzeć. Patrzy na mnie poirytowana. Stwierdzam, że kupię krzesło, gdzie indziej. Tutaj już się dosyć naczekałam :(

Sprawnie działające miejsce zakupu wyposażenia do domu.

Bardzo profesjonalne, sprawnie działające miejsce zakupu wyposażenia do domu. Pracownicy mili, pomocni.

Dobrze.

miła obsługa, czasem nierzetelna

Odwiedzałeś ostatnio JYSK?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

PEPCO

(4.09 )

DUKA

(4.02 )

Flo

(3.02 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem