NETTO

( 3.46 )

Netto to sieć handlowa, której początki miały miejsce w Dani. W Polsce prowadzi swoje sklepy od 25 lat i w tym czasie stała się jedną z największych sieci handlowych. Pierwszy sklep w Polsce powstał w Szczecinie, obecnie jest ich ponad 371 oraz 3 magazyny dystrybucyjne. Sklepy znajdują się głównie w północnej, zachodniej, południowej i środkowej Polsce. Stoiska z pieczywem oraz mięsne w sklepach są dzierżawione firmom lokalnym. Maskotką firmy jest szkocki terier Scottie symbolizujący talent do oszczędzania. Sklepy Netto znajdują się na terenie trzech państw: Dani, Polski oraz Niemiec.

Opinie (3495)

W sklepie pracują ...

W sklepie pracują osoby bardzo dokładne i sprawnie wykonujące swoje obowiązki. Obsługa jest na bardzo wysokim poziomie, zawsze miła i skłonna do pomocy. Zatowarowanie jest zawsze pełne, z łatwością można odnaleźć poszukiwane produkty. Jeżeli chodzi o świeżość i jakość są na wysokim poziomie, a ceny dosyć niskie. Nie mam zastrzeżeń co do czystości w sklepie, jest ona na bieżąco sprawdzana.

Super personel- Pan ...

Super personel- Pan i Panie kasjerki miłe,życzliwe i zawsze uśmiechnięci mimo uciążliwych klijentów.Pan zca kier.zawsze pomocny o wysokiej kulturze osobistej-robienie zakupów w tym sklepie to przyjemność.

Sklep jest dość ...

Sklep jest dość duży, ale zawsze braknie pieczywa kiedy tam jestem. Często brakuję wód. Jeśli chcesz zrobić zakupy w tym sklepie to bądź gotowy spędzić kilkanaście minut w kolejce, ponieważ pracuje tylko jedna kasa.

Bardzo miła obsługa. ...

Bardzo miła obsługa. Pracownik bez problemu skierował mnie do asortymentu, którego szukałem. Duży wybór asortymentu.

Ostatnie zakupy na ...

Ostatnie zakupy na minus, kasjerka niezadowolona, w sklepie panował nieporządek. Znalazłam produkt po terminie.

Obsługa sklepu rozmawia ...

Obsługa sklepu rozmawia przez słuchawki. nie słyszą ze klient o cos pyta panie przy kasie również kasując towar rozmawia przez telefon. Nie są to rozmowy służbowe tylko ploteczki. Jest to bardzo niegrzeczne i lekceważące klienta. Zaopatrując personel w słuchawki służbowe należałoby z naciskiem pouczyć do czego to ma służyć.

Przed placówką grasują ...

Przed placówką na parkingu grasują osoby, które za zaparkowany 20 minut pojazd każą sobie zapłacić kwotę 95zł, Rozbój w biały dzień. Policja powinna się tym zająć. Nie polecam. Nie kupujcie w Netto, bo to bardzo drogie zakupy.

Podczas mojej ostatniej ...

Podczas mojej ostatniej wizyty w netto, przy wejściu panował porządek, koszyki były dostępne. Stoisko z warzywami, było dobrze zaopatrzone niczego nie brakowało. Dostępne były woreczki do zapakowania zakupów. Regały z pieczywem były 'przerzedzone'. W sklepie panował porządek, Pani zapytana przeze mnie o produkt, zaprowadziła mnie do niego i pokazała gdzie leży - była bardzo uprzejma. W lodówkach również panował porządek. Dwie kasy czynne, kolejka około 5 osób w każdej, obsługa szła sprawnie, przy kasie zostały mi zaproponowane produkty promocyjne. Jedyny mankament to regały z kwiatami/ roślinami, straszliwe przelane.

W sklepie pracują ...

W sklepie pracują osoby bardzo dokładne i sprawnie wykonujące swoje obowiązki. Obsługa jest na bardzo wysokim poziomie, zawsze miła i skłonna do pomocy. Zatowarowanie jest zawsze pełne, z łatwością można odnaleźć poszukiwane produkty. Jeżeli chodzi o świeżość i jakość są na wysokim poziomie, a ceny dosyć niskie. Nie mam zastrzeżeń co do czystości w sklepie, jest ona na bieżąco sprawdzana.

Gdańsk ul Kalinowa. ...

Gdańsk ul Kalinowa. Netto. Pani zastępczyni kierownika to jakaś porażka. Dawno nie widziałam tak bezczelnego i opryskliwego zachowania w stosunku do klientów. Pracownicy zawsze mili i pomocni można pożartować. Ale ta "Pani" która tam niby rządzi powinna wylecieć za aroganckie odzywki, gdy klient grzecznie prosi o pomoc otrzymuje krzyk i rzucanie towarem. Praca ludzi zobowiązuje do pewnych norm zachowań, a ta kobieta je wszystkie straciła

W gazetce oferta ...

W gazetce oferta od dzisiaj słuchawek bezprzewodowych. Byłem w dwóch sklepach netto (kielczowska i sołtysowi cka) i nie mają towaru z gazetki. To po co oferują, że od 30.09 skoro nie mają tego w dwóch sklepach na wyposażeniu? Inne produkty z gazetki są, oprócz słuchawek.

W gazetkach papierowych ...

W gazetkach papierowych jak i internetowych oraz na plakatach w sklepie widnieje napis, że dnia 28.09.21r. wkłady 5-dniowe po 2,99 zł przy zakupie dwóch sztuk. Okazuje się, że "to błąd wydruku" jak to Pani w sklepie mnie poinformowała i to wkłady 4-dniowe są w tej cenie. Jak to możliwe?! Jak od tygodnia już są takie gazetki, to mówi się trudno i powinno się sprzedać 5-dniowe, a nie 4-dniowe, nawet jeśli mieli inny zamiar. Za takie krętactwa NIE POLECAM!

Sklep czysty, podłogi ...

Sklep czysty, podłogi schludne, towary wyłożone na półkach w odpowiednich miejscach, opisane cenami. Dostępny standardowy asortyment typowy dla tej sieci sklepów. Koszyki ustawione na właściwym miejscu, łatwo dostępne dla klientów, wózeczki dla dzieci również dostępne. Obsługa na kasie miła, czas obsługi odpowiedni. Brak długich kolejek, pomimo braku kas samoobsługowych. Personel "niewidoczny" w sklepie poza obsługą stałych stanowisk (stanowisko mięsne, kasa).

Cztery tygodnie temu ...

Cztery tygodnie temu byłem w sklepie Netto najpierw rozejrzałem się po sklepie bo byłem tam pierwszy raz zwróciłem uwagę na półki z ze sprzętem informatycznym ladę chłodniczą z promocyjnymi pizzami Giuseppe. Cała obsługa była ubrana albo w firmowe czarne polary z logiem lub w czarne bluzy z logiem. Wybrałem z regału jedno piwo ze względu na długą kolejkę na obsługę czekałem około 5 minut. Zapamiętałem że kasjerka poprosiła resztę klientów o przepuszczenie do jej stanowiska kobiety w widocznej ciąży.

Dobrze zaopatrzony sklep ...

Dobrze zaopatrzony sklep można tam dostać większość rzeczy które są na rynku, panie tam pracuje bardzo miłe oraz pomoce gdy poprosi się je np w znalezieniu danego produktu. Jednym minusem tego sklepu jest to że towar jest pomieszany, to znaczy na tej samej półce można znaleźć proszki do prania oraz musztardę czy inne podobne artykuły. Często również napotkać można otwarte lub rozwalone produkty.

Odwiedzałeś ostatnio NETTO?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(3.33 )

Biedronka

(3.80 )

Billa

(3.40 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem