NETTO

( 3.65 )

Netto to sieć handlowa, której początki miały miejsce w Dani. W Polsce prowadzi swoje sklepy od 25 lat i w tym czasie stała się jedną z największych sieci handlowych. Pierwszy sklep w Polsce powstał w Szczecinie, obecnie jest ich ponad 371 oraz 3 magazyny dystrybucyjne. Sklepy znajdują się głównie w północnej, zachodniej, południowej i środkowej Polsce. Stoiska z pieczywem oraz mięsne w sklepach są dzierżawione firmom lokalnym. Maskotką firmy jest szkocki terier Scottie symbolizujący talent do oszczędzania. Sklepy Netto znajdują się na terenie trzech państw: Dani, Polski oraz Niemiec.

Opinie (3121)

Sklep z dobrymi promocjami.

W sklepie w dzielnicy Załęże jest dobry poziom sługi oraz niezłe ceny oraz asortyment.

Mały wybór i drogo...

Wybór produktów jest niewielki, a ceny bardzo wysokie. Chodzę tam tylko jeśli muszę.

tak trzymać

Bardzo czysty i elegancki sklep, w sklepie bardzo przyjemnie robi się zakupy, wszystko bardzo ładnie poukładane, widać że pracownicy szanują tu prace, kasy bez kolejek, pracownicy cały czas na sklepie dokładają towar, jeżeli chodzi o asortyment, można trafić na dobre promocje, lecz warzywa i owoce powinny być troszkę tańsze, polecam ten sklep. Obsługa przy kasie bardzo miła, przyjaźnie nastawiona do klienta.

Miła obsługa

W sklep i miła obsługa, są promocje.Dobry sklep na ciut większe zakupy .Parking czasem b. zatłoczony.

Bałagan za niską cenę

Zawsze od wszystkich sklepów Netto odciąga mnie nieestetyczny logotyp jak i wnętrze każdego sklepu. Pracownicy nie maja chyba żadnych zasad co do prowadzenia sklepu. Owoce i warzywa zawsze są nieładnie porozwalane, palety na środku sklepu, towary haotycznie rozrzucone po koszach a papierki z cenami latają gdzie chcą przez co jedyną opcją jest sprawdzenie ceny w czytnikach które na szczęście są coraz lepsze (kiedyś trzeba było dobre pół minuty szukać dobrego kątu, bo inaczej nie łapały). Wybór produktów mniejszy niż w Biedronce czy Lidlu. W zasadzie jedynym pozytywem sklepów Netto są niskie ceny i jakość produktów spożywczych (subiektywnie lepsza niż w Biedronce). Przydałoby się jakieś „przebrandowienie” bo aktualnie sklep kojarzy się ze starszymi Paniami i na pewno nie przyciąga młodych ludzi.

Slupsk malinowa

Super obsluga. Zawsze czysto. Bsrdzob polecam netto na malinowej slupsk

Ogólna opinia

Według mnie jest to najczystszy market w Ustce. Towar jest ułożony bardzo schludnie, zdążają się pojedyncze produkty w niewłaściwym miejscu. Brak wszędzie porostawianych palet. Ceny na półkach zgadzają się z zakupionym towarem. Obsługa na sklepie jak i kasjer są bardzo mili i uprzejmi. Bardzo chętnie pomogą, nawet w natłoku pracy. Z czystym sercem polecam ten sklep każdemu.

Dobrze a nawet lepiej

byłem za kaupach bardzo fajna obsługa nie miałem czasu na szukanie więc zapytałem panią i pokazała mi i podała do ręki dziękuje szybka sprawna obłsuga

Dobrze a nawet lepiej

byłem za kaupach bardzo fajna obsługa nie miałem czasu na szukanie więc zapytałem panią i pokazała mi i podała do ręki dziękuje szybka sprawna obłsuga

Wzorowa!! Bardzo dobry standard obsługi klienta!!

Obsługa w tym sklepie jest na bardzo wysokim poziomie. Obsługa na sali sprzedaży, powoduje że chce się robić zakupy. Personel pomocny, za każdym razem wskazuję produkt na regale zaprowadzając przy tym klienta w odpowiednie miejsce, w celu wskazania asortymentu. Personel dłuży porada oraz piswisca wymagana ilość dla klienta. Zawsze uśmiechnięci sprzedawcy tworzą bardzo przyjemna artmosfere i komfort zakupów. Strefa kas bardzo czysta, boksy przykasowe wzorowo zatowarowane i oznaczone cenami. Taśmy czyste. Kasjer sprzedawca posiada niezbedna wiedzę i kompetencje. Prowadzi sprzedaż sugerowana z kasy w sposób nie nahalny. Nawiązuje kontakt wzrokowy z klientem i używa zwrotów grzecznoaciwoych. Za każdym razem proponowana zrywka na zakupy. Kasjer dzikujeac za zakupy życzy klientowi miłego dnia.

Bardzo spokojne miejsce

Najczęściej właśnie w tym miejscu robię zakupy. Jest to chyba najspokojniejszy market w Tczewie a ceny nie różnią się od pozostałych miejsc. Kasjerzy są zwykle bardzo mili. Duży wybór produktów wegańskich. Podoba mi się, że wystawiają żywność z krótkim terminie w bardzo niskiej cenie. Jedynym minusem jest dla mnie mały wybór owoców i warzyw i częste ich braki zwłaszcza podczas promocji.

Słaba obsługa

Bardzo "nijaka" obsługa. Zawsze podchodząc do kasy staram się pierwszy powitać, czy po zakończeniu powiedzieć choć "Do widzenia", a tu mimo tego zero reakcji jakiejkolwiek ze strony Pani kasjerki. Towar "przerzucany" przez kasę jak przysłowiowe "worki ziemniaków". Rzadko tu bywam, jednak nie polecam .

Sklep jest nieprzygotowany w poniedziałki do pracy

Sklep Netto nie jest w żaden poniedziałek przygotowany do sprzedaży. Ceny są stare, promocje również w stary ich ceny niezmieniony od poprzedniego tygodnia. Dziś po raz kolejny miałam niemiłą sytuację. Zobaczyłam dużą cenę promocyjną na zieloną kawę Jacobs w cenie 15,49 zł za 500 g. Przy kasie kasjerka zażądała za kawę 21, 79 zł twierdząc że cena jest z ubiegłego tygodnia a od dzisiaj obowiązuje inna i za taką mam zapłacić. Oczywiście uparłam się że widoczna jest taka cena i za taką cenę chcę kupić w bardzo niemiły sposób ekspedientka wzięła kawę poszła na zaplecze nic mi nie mówiąc długo na nią czekałam po czym wróciła i powiedziała że tym razem Sprzedam ją po tamtej cenie ale tylko tym razem. W tym sklepie z taką sytuacją spotykam się wiele poniedziałków i spotykam się z tłumaczeniem że przecież jest dopiero rano i ceny dopiero później zostaną Zmienione bo jest za wcześnie i sklepowe nie zdążyły. Ta sytuacja nie powinna mieć miejsca i taką sytuację rano blokują kolejkę kiedy ludzie śpieszą się do pracy. Obsługująca mnie kasjerka była bardzo niemiła

braki

mało pracowników kierownik plus kasjer to chyba jednak za mało

Obsługa fantastyczna lecz brak pewnych produktów

Odwiedziłem sklep Netto w Myszkowie j chciałem kupić stojak na wiertarka lecz niestety nigdzie jej nie było. Zapytałem osoba obsługującą bardzo miła lecz osoba ta powiedziała że się wyprzedaly..to nie pierwsza sytuacja gdzie nie ma towaru którego chciałbym kupić.

Za mało uśmiechu

Pracownikom chojnowskiego Netto życzę z okazji Świąt dużo uśmiechu, pozytywnego nastawienia i pogodnego nastroju na co dzień. Jestem przekonana, że to zapunktuje w poziomie sprzedaży.

podobało mi się

w mojej opinii wkradł się błąd, sklep jest na ulicy Strzelców Bytomskich 228. Chciałam złożyć życzenia Obsłudze w nowym roku: ....życzę wszystkim pracownikom tego sklepu, aby w nowym roku i w kolejnych latach było zawsze w tym sklepie tak miło, czyściutko i porządnie, uśmiechnięci pracownicy i zadowoleni klienci. Żeby wracali.

podobało mi się

Byłam wczoraj po raz pierwszy w nowo otwartym sklepie Netto w Bytomiu. Byłam ok godz. 20.00, nie było klientów. Bardzo mi się w tym sklepie podobało. Duża różnorodność towarów, ładnie poukładane, a przede wszystkim przestrzeń między regałami. Duży wybór ciast w przystępnych cenach nawet o tak późnej porze. I miła obsługa. Myślę,że do tego sklepu będę często zaglądać. Oby się nie zmieniło!.

Obsługa fatalna

Prawdziwa samoobsługa. Uzyskanie informacji jest chyba niemożliwe. W tym sklepie są tylko kasjerzy?

Odwiedzałeś ostatnio NETTO?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.33 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem