NETTO

( 3.57 )

Netto to sieć handlowa, której początki miały miejsce w Dani. W Polsce prowadzi swoje sklepy od 25 lat i w tym czasie stała się jedną z największych sieci handlowych. Pierwszy sklep w Polsce powstał w Szczecinie, obecnie jest ich ponad 371 oraz 3 magazyny dystrybucyjne. Sklepy znajdują się głównie w północnej, zachodniej, południowej i środkowej Polsce. Stoiska z pieczywem oraz mięsne w sklepach są dzierżawione firmom lokalnym. Maskotką firmy jest szkocki terier Scottie symbolizujący talent do oszczędzania. Sklepy Netto znajdują się na terenie trzech państw: Dani, Polski oraz Niemiec.

Opinie (3163)

SUPER. CZYSTO miło przyjemnie, konkurencyjne ceny !

Sklep wart uwagi zadbany, dopasowany do potrzeb klientów. Polecam !

Żwirek dla kota

Jeżeli szedłem do netto to tylko po jedzenie dla kotów, kawa podrabiana, w promocji syf nie do picia, paczka ta sama niby ale smak najgorszej lury jaką piłem. Kupowałem tam żwirek dla kota, pylił kurzem w całym mieszkaniu. Teraz opakowanie żwirku jest to samo a żwirek to chyba dla myszy i chomików, co oni odwalili to graniczy z głupotą lub jakąś oszczędnością, drobne te granulki pylą w całym mieszkaniu, od dzisiaj omijam ten market z daleka. Jeśli chodzi o owoce to sprzedaż czarnych bananów to specjalność Netto? Dno najgorsze że wszystkich sieci handlowych. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niesympatyczna obsluga

Brak cen niektórych towarów, arogancka i niemiła obsługa kasjera. Nigdy więcej nie zrobię tam zakupów, bo klient jest traktowany jak intruz.

Ok!

Obsługa ok. Na niektórych regałach mogłoby być lepiej, staranniej poukładane.

Miła obsługa

Otrzymaliśmy informację pełna w sposób bardzo szybki i zgodny z najwyższymi standardami.

Obsluga nie najlepsza

Obsluga nie najlepsza Chyba tam pracuja za kare a nie dlatego ze chca

Jest ok

Ogólnie lubię sklep Netto na Fabrycznej w Opolu. Niektóre pracownice są co prawda niemile i opryskliwe oraz zdarza się że swoje trzeba odstać w kolejce. Fajnie jak trafiam na takiego faceta na kasie.Ten jest obrotny i szybko ogarnia temat kolejki.

Zawód i rozczarowanie.

Niestety jestem zawiedziony po ostatniej wizycie w dniu 10 września 2020 roku w markecie netto na ulicy Szarotkowej 21 w Poznaniu, składało się na to kilka negatywnych elementów, które nie dały z przyjemnością i spokojem zrobić większych zakupów. Już na wstępie market nie zrobił dobrego pierwszego wrażenia, ponieważ alejka wejściowa nie była w takim stanie czystości, żeby wchodzić z przyjemnością dalej i robić zakupy. W oczy rzucały się również palety z nowym towarem, który jeszcze nie został rozłożony i zakupy momentami przypominały slalom. Niestety dalej nie było lepiej, ponieważ w niektórych miejscach raził brak produktów i pozostawione puste miejsca. Czasami trzeba było również weryfikować ceny w czytniku, ponieważ przy niektórych produktach nie można było znaleźć cen. Problemy pojawiły się również przy kasie, ponieważ nie było żadnego kasjera i trzeba było czekać, aż pracownik podejdzie i mnie obsłuży. W czasach pandemii ważne jest również bezpieczeństwo, niestety tutaj też pojawiły się uchybienia, ponieważ pracownik nie miał maseczki założonej na nosie. Ostatnim i właściwie jedynym pozytywnym elementem wizyty było miłe przywitanie się pracownika, zapytanie o paragon/wyciąg z terminala oraz zaproszenie ponownie do zakupów.

Szybkie zakupy i dobra obsługa.

Parking przed marketem duży i czysty, duży wybór różnego rodzaju produktów kosmetycznych i odzieżowych, sala sprzedażowa czysta, owoce i warzywa duży wybór ale słaba jakość owoców, wolna obsługa i nie schludny wygląd kasjera.

Zawsze znajdziesz miejsce parkingowe!

Bardzo dobra lokalizacja sklepu przy ulicy Fabrycznej, asortyment na tyle dobry, że nigdy nie musiałem opuszczać wnętrza sklepu i przenosić się do innego w celu poszukiwania zaplanowanego produktu z listy. Pracownicy dbają o czystość, ale również o kontakt z klientem, nigdy nie poczułem się jakbym był obsługiwany na "siłę". Jeden z elementów za który odejmuję "gwiazdkę" ze skali i oceny ogólnej to rzadko spotykany lecz jednak pojawia się, brak personelu w niektórych stresowych sytuacjach, ale trzeba po prostu trafić na naprawdę niesympatyczny dzień oraz godzinę.

Słaba obsługa klienta

W tym dyskoncie jestem raczej sporadycznie z kliku poniższych powodów. Nigdy nie ma pracownika na sklepie. Na kasie siedzi najczęściej jedna osoba, w związku z tym tworzą się długie kolejki.Towar jest dokładany bardzo rzadko, więc zawsze mi czegoś brakuje z listy moich zakupów.W sklepie zatrudniane są młode osoby , niezorientowane w asortymencie i jest to duży problem dla klienta, który oczekuje pomocy. Generalnie sklepu nie polecam.

Mogło być lepiej

Sklep Netto posiada wysokiego poziomu asortyment niestety nie leży on na swoim miejscu pororzucany po różnych półach co się wiąże z trudnością zakupów i czasem ich wykonywania . Podłoga jest brudna i w papierkach.

Brak dezynfekcji koszykow

Kosze brudne Pracownicy wieczorem Przesiaduja na magazynie Duze braki w towarze a pracownicy Chyba zadowoleni Bo odsylaja nas klientow na burshego Tam towar jest

Obsuga niefajna

Brudno Dlugie kolejki Panie wieczorem na magazynie A na sklepie brud

Ocena jagorsza z możliwych.!!!!

Najgorsz y sklep chyba w całej sieci. Otwarcie godz. 6.00 a o godz 7.30 nie ma wylozonego towaru. Jeszcze nigdy o tej porze nie kupiłam świeżych owoców i warzyw. Obsługa też nie najlepsza.

SKLEP WARTY POLECENIA

Obsługa na wysokim poziomie , półki czyste, wszędzie czytelne ceny, brak kolejek. Obsługa na wysokim poziomie.

Zakupy na plus

Po remoncie miejsce schludne i czyste. Obsługa miła, w razie potrzeby służy pomocą. Często zdarzają się długie kolejki, jednak to jest kwestia usytuowania w dość ruchliwej okolicy

Odnowiony wygląd, ta sama obsługa

Z tego Netto korzystam już kilka lat. Ostatnimi czasy doszło do małych roszad w wyglądzie sklepu (zostało dodane stoisko ze świeżym pieczywem oraz przemeblowano działy), co dało odczucie większej przestrzeni dla klientów. Asortyment jest dość bogaty, choć mógłbym się przyczepić o dostępną ilość marek wód niegazowanych, która trochę odstaję na tle innych sklepów. Za zdecydowany minus można uznać czas obsługi klienta - niestety od wielu lat długie kolejki są codziennością, a brak szybkiej reakcji na otwarcie nowej kasy wzbudza uczucie zdenerwowania.

Odwiedzałeś ostatnio NETTO?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.29 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem