Jakość Obsługi

PEPCO

( 4.17 )

PEPCO to europejska sieć dyskontów, która w swojej ofercie posiada odzież dla całej rodziny oraz produkty do domu w najniższych cenach. Firma funkcjonuje od kilkudziesięciu lat, a pierwsze sklepy pojawiły się w 2004 roku w Poznaniu, Bydgoszczy i Gdańsku. Jest najpopularniejszym sprzedawcą odzieży dla dzieci oraz artykułów dekoracyjnych. Misja firmy jest zapewnienie klientom najłatwiejszego dostępu do wszystkich produktów codziennego użytku. Sklepy PEPCO znajdują się w 11 krajach w Europie.

Opinie (5400)

sklep na terenie centrum handlowego

Pani sprzedawczyni wyprasza klientów z wózkami ???! Nic nie kupiłam, ponieważ musiałam wyjść .

Obsługa

Sklep wygląda okropnie, wszystko porozrzucane, rozpakowane a pracownicy wspólnie sobie siedzą i się śmieją. Brak kompetencji. Obsługa bardzo niemiła i niekompetentna. Chyba pracuje tam za karę.

Duży wybór produktów w niskiej cenie

Sklepy PEPCO cenię sobie za szeroki wybór asortymentów, a przy tym za bardzo niskie i atrakcyjne ceny. Pomimo, że jakościowo artykuły nie należą do czołówki, to jednak cena trochę to rekompensuje. W sklepie panował porządek, obsługa działała sprawnie.

bardzo dobra jakość

Kontakt w formie online bardzo dobry jakościowo i szybkośś odpowiedzi równie dobra.

Obsługa bardzo nieuprzejma

Najmniej uprzejmą Pani blondynka w okularach. Podeszłam do kasy spokojnie oczekując na obsługę, Pani blondynka w okularach podeszła i z wielka pretensja mnie obsługiwała. Najpierw kąśliwe zapytała czy nie mogę dalej postawić koszyka bo ona nie sięga po towar z niego by skasować., następnie jak skasowała wszystko to wręcz pchnela we mnie pustym koszykiem, mówią że mam odnieść do drzwi. Dramat.

Przesympatyczna obsługa

Sklep bardzo dobrze zaopatrzony. Panie zawsze miłe i chętne do pomocy.

Sklep na uboczu, dobrze zaopatrzony

Sklep jest nieco na uboczu, więc dzięki temu spokojny, bez tłumów. To dla mnie duży atut. Ze spokojem można się zastanowić, kupić, a także oddać towary, jeśli coś nam nie pasuje. Przy tym miła obsługa.

Świetna obsługa

Dosyć duży sklep, szeroki wybór asortymentu. Obsługa kompetentna, pomocna choć często są kolejki do kasy. Miejsce z dużym potencjałem.

Super obsługa

Bardzo miła i szybka obsługa. Wszędzie panuje porządek. Duży sklep, wszystko na swoim miejscu. Zdecydowanie polecam.

Super

Bardzo miła, chętna do pomocy obsługa. Przejrzysty, bardzo dobrze zaopatrzony sklep, utrzymany w czystości. Ceny aktualne na wszystkich towarach. Klienci obsługiwani są przez wszystkie kasy dzięki czemu czas oczekiwania jest krótki. Mocno polecam.

Bardzo pomocna usługa, niskie ceny

Obsługa nie dość, że pomogła mi znaleźć produkt to do tego doradziła :)

Super obsługa

Panie były mile i uśmiechnięte. W sklepie było czysto. Wszystko uporządkowane, ceny na każdym produkcie. Polecam

oszukiwanie klientów, dopisywanie pozycji do paragonów

W sobotę 20.02.2021 kupiłam kilka pojemników spożywczych, za które zapłaciłam kartą. Zakupy były dla rodziców, więc przekazałam paragon, którego sama nie sprawdziłam. Okazało się, że mam dołożoną do paragonu bluzę z kapturem za 30 zł. Był weekend, więc w poniedziałek po pracy poszłam wyjaśnić całe zajście. Na początku Pani kierowniczka twierdziła, że można sprawdzić na monitoringu (dostęp w centrali firmy), ale jak zorientowała się, że ma braki w tych bluzach to zmieniła zdanie. Tak traktuje się klientów, jak czegoś brakuje można dopisać do paragonu.... Masakra

Zniesmaczona

Jestem zadziwiona że w jednym sklepie sieci Pepco ten sam towar już przeceniony kupuję jeszcze o 50% taniej a w drugim ten sam artykuł nie jest przeceniony. Gdy poprosiłam obsługę o wytłumaczenie tego usłyszałam że każdy sklep ma furtkę i kierownik decyduje który towar dodatkowo przecenić. W tym oto sklepie przeceniono damskie rzeczy a było ich zaledwie 2 stojaki. Natomiast w pierwszym sklepie zostały dodatkowo przecenione rzeczy dla kobiet,dzieci i nastolatków. Nie mogę pojąć jak to jest możliwe że w sklepach występujących pod tą samo nazwą nie obowiązują te same rzeczy to jest niepojęte dla mnie. Pani kierownik była niemiła i powiedziała że nie przeceni mi towaru który wcześniej zakupiłam. Jej tłumaczenie mnie nie przekonało natomiast doszłam do wniosku że to nie klient jest nasz pan ale na odwrót. W ten oto sposób Pepco straciło we mnie klienta trudno jeśli nie dbają o zadowolenie klienta to jest jeszcze sporo sklepów z odzieżą dziecięca choćby smyk czy hm i jeśli coś takiego mi się przydarzyło to kierownik natychmiast reagował w sposób żebym była zadowolona. Niestety trzeba umieć być giętkim sprzedawcom ale chyba niektóre osoby będące na kierowniczym stanowisku nie znają starych zasad handlu. Przykro niestety bo może przyjść moment że trzeba będzie zabiegać o klienta a mam wrażenie że Wasz personel że wszystko samo się sprzeda.

super obsługa

kupiłem swojej ukochanej misia z napisem KOCHAM CIE super obsługa

Polecam

Mila obsluga, zawsze pokaze gdzie co lezy. Noe mam zastrzezen

Dobrze

W sklepie czysto,obsługa miła. Spory wybór tanich artykułów. Oczywiście na Walentynki też można zrobić zakupu, zarówno dla dorosłej osoby jak i dzieci. Kupiłam ramkę w postaci serduszka.Na pewno tu wrócę jeszcze i polecam innym.

Odwiedzałeś ostatnio PEPCO?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • lampy
  • odzież wierzchnia
  • dekoracje wnętrz
  • akcesoria sypialniane
  • buty dziecięce
  • odzież sportowa
  • zabawki
  • akcesoria kuchenne
  • odzież damska
  • odzież męska
  • akcesoria do domu

Podobne firmy w okolicy

Agata

(4.23 )

Black Red White

(2.74 )

Bodzio

(3.43 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem