Jakość Obsługi

PEPCO

( 4.07 )

PEPCO to europejska sieć dyskontów, która w swojej ofercie posiada odzież dla całej rodziny oraz produkty do domu w najniższych cenach. Firma funkcjonuje od kilkudziesięciu lat, a pierwsze sklepy pojawiły się w 2004 roku w Poznaniu, Bydgoszczy i Gdańsku. Jest najpopularniejszym sprzedawcą odzieży dla dzieci oraz artykułów dekoracyjnych. Misja firmy jest zapewnienie klientom najłatwiejszego dostępu do wszystkich produktów codziennego użytku. Sklepy PEPCO znajdują się w 11 krajach w Europie.

Opinie (5436)

Wchodząc do sklepu ...

Wchodząc do sklepu wszystko wydawało się w najlepszym porządku, usłyszałam dzień dobry. Robiąc zakupy, które mnie interesują zauważyłam, ze panuje na półkach lekki rozgardiasz, być może to kwestia dużego ruchu w sklepie tamtego dnia. Przy kasie, kasjerki rozmawiały między sobą i nie okazywały zbyt dużego zainteresowania klientem.

Bardzo miła i ...

Bardzo miła i kompetentna obsługa sprzedawcy-Pani, która udzieliła mi z usmiechem odpowiedzi, gdzie znajduje sie dany produkt-juz nie pamiętam o co pytałam. Tak samo Pani kasjerka, usmiechnieta, miła - widać ze lubi swoją pracę obsłużyła mnoe na wysokim poziomie, poleciła doladowanie oraz produkt dnia-gdzie wiem ze musi to powtarzać kilkadziesiąt razy na dzień. Bardzo miłe wspomnienia z zakupów dlatego chetnie i często tam robie zakupy chociaż mi nie po drodze. szyszuniapatrycja@gmail.com

Bardzo duży wybór ...

Bardzo duży wybór towaru w przystępnych cenach. Pracownicy zawsze chętnie pomagają.

Fajny sklep duży ...

Fajny sklep duży wybór dla dzieci i mlodierzy tanio profesjonalna obsługa klienta polecam

Obsługa nie zawsze ...

Obsługa nie zawsze zainteresowana klientem. Towar z gazetki dostepny w ograniczonej ilości. Na sali czysto. Nie można tylko odnaleźć niektórych produktów.

Sklep wizualnie oceniam ...

Sklep wizualnie oceniam bardzo dobrze towar, ładnie wyeksponowany dla klienta. Czysto na sali sprzedaży. Obsługa na kasie uprzejma, zostałam przywitana, zaproponowany został mi produkt dodatkowy przy kasie. Minusem na sklepie są dość głośne prywatne rozmowy pracownic.

Po wejściu do ...

Po wejściu do sklepu zostałam zauważona przez pracownika sklepu. Pracownicy byli ubrani schludnie, zapewne zgodnie z dres kodem sklepu (o czym świadczą ich identyczne ubrania), każdy z obsługujących pracowników posiadał identyfikator. Po wejściu wzięłam koszyk, koszyki były ułożone jeden na drugim, wyglądało to estetycznie. Na półkach panował porządek, ubrania na stojakach były ułożone w kostkę. Po podejściu do kasy, zostałam przywitana uśmiechem przez kasjerkę, zapytała czy doliczyć reklamówke. Na koniec zaproponowała mi dodatkowy produkt który w tym dniu był w promocji. Na koniec rozmowy usłyszałam: "Dziękuję i zapraszam ponownie".

Bardzo miła obsługa ...

Bardzo miła obsługa , Panie chętnie udzielają odpowiedzi na zadane im pytanie z uśmiechem na twarzy. Szybkie i sprawne zakupy.

Sądzę, że w ...

Sądzę, że w sklepie tym zaczyna robić się coraz to większy nieład. Dużo kurzu, asortyment coraz częściej porozrzucany, kolejki często długie. Jest tam również bardzo głośno.

Cudowny sklep i ...

Cudowny sklep i przemiła obsługa! 24.08.2021 roku udałam się do sklepu Pepco aby przejrzeć ofertę szkolną dla dzieci. Na wejściu od razu przywitało mnie miłe " dzień dobry ". Wzięłam koszyk który przed chwilą przekazała mi go pracownica która je dezynfekowała. Poszukiwałam m.in. zeszytów, taśmy klejącej oraz butów. Bez problemu znalazłam potrzebne artykuły, działy w sklepie są dobrze oznaczone, produkty z danego działu są w jednym miejscu, więc łatwo znaleźć to czego się szuka. Pracowników na sklepie było kilku, więc w razie potrzeby bez problemu można było znaleźć kogoś kto pomoże. Udałam się do kasy, Pani zaproponowała torbę na zakupy oraz doładowanie do telefonu, odmówiłam. Kasjerka podała kwotę do zapłaty, zapłaciłam kartą, podała mi rachunek i artykuły które zakupiłam. Z uśmiechem powiedziała " do widzenia " i przystąpiła do obsługi następnego klienta. Bardzo przyjemna atmosfera panuje w sklepie i z chęcią robię tam zakupy.

W sklepie panował ...

W sklepie panował porządek. Towar ułożony zgodzie z asortymentem. Miła obsługa. Została mi polecona oferta promocyjna przy kasie.

Uwielbiam robić tu ...

Uwielbiam robić tu zakupy. Obsługa zawsze miła, uśmiechnięta i gotowa do pomocy. Sklep jest czysty, a asortyment ładnie poukładany.

Rewelacja

Sklep bardzo dobrze zaopatrzony, produkty tanie, lecz bardzo dobrej jakości. Klient wchodząc do sklepu ma bardzo szeroki wybór, każdy może znaleźć produkt odpowiedni do swoich potrzeb. Sklep zadbany, dobrze prowadzony, porządkowany na bieżąco przez pracowników. Personel bardzo dobrze wyszkolony. Same pozytywy z dzisiejszej wizyty.

Odwiedzałeś ostatnio PEPCO?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • lampy
  • odzież wierzchnia
  • dekoracje wnętrz
  • akcesoria sypialniane
  • buty dziecięce
  • odzież sportowa
  • zabawki
  • akcesoria kuchenne
  • odzież damska
  • odzież męska
  • akcesoria do domu

Podobne firmy w okolicy

swiat-firan.pl

(4.27 )

insido.pl

(4.57 )

RuckZuck

(3.00 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem