WICAR TAXI

( 1.58 )

Opinie (21)

Dramat

Kurs łamany, najpierw po chłopaka do pracy a później na dworzec. Kierowca miał pretensje, że czekamy od 2 minut pod praca chłopaka, a kierowca MA INNE NASTĘPNE ZLECENIA. w dodatku najpierw pojechał źle i miał DO MNIE pretensje ze JA mu źle podałam adres, wtf xdd

Dziękuję ze spóźniłam sie do pracy.

Zamówiłam kurs z półgodzinnym wyprzedzeniem, po 5 minut po czasie zadzwoniłam na infolinię i usłyszałam, ze auto będzie za 2 minutki. Po 25 minutach bezsensownego oczekiwania ponownie zadzwoniłam i anulowałam kurs - ta sama pani przejęła anulowanie, nie usłyszałam nawet przepraszam ... Nie polecam, nie skorzystam ponownie.

nie polecam kierowcy- złośliwy i niemiły 7239

Bardzo nie polecam pana z Białej Toyoty. niemiły, złosliwy, traktuje ludzi jak dzieci w przedszkolu- nalicza oplaty za 3min postoju po przyjezdzie, nie ma zadnych swoich danych w taxi- nr zdjecie nazwisko, etc. kiedys wysadzil moich znajomych bo tak sobie ubzdural, mnie zdazylo sie pare razy z nim jechac, ostre hamowania, zlosliwosci. brak terminala mimo jasnego infrmowania przy moim nr tel ze platnosc karta. Burak jakich malo. jak facet nie lubi ludzi to niech zmieni prace- zakała dla firmy WICar i mega psuje reputacje

kierowcy nie przyjezdzja gdy maja info ,ze kurs krótki

nie bede sie rozpisywac ale klientem jest sie dwóch kategorii jesli jedziesz na krotki kurs to albo nie przyjezdzaja albo nagle im sie auta psuja. jak juz cie zabiora to atmosfera w aucie jest masakryczna przy krotkim kursie. Jak jedziesz daleko to jest super jeszcze jakis objazdzik dorzuca zeby bylo troszke dalej. jeden kierowca nie chciał jechac ołtaszynską bo jak stwierdził " na bruku auto mu sie niszczy" tylko przez karkonoska objazdem- to jak on po wrocławiu jezdzi jak co 2 ulica to bruk- słabo... Nie patrza na kienta calosciowo ze ktos jezdzi czesto i zostawia duzo kasy. jaki kurs takie traktowanie. A co drugi kierowca narzeka w aucie ,ze malo zarabiaja w WICAr ,ze kientópw nie ma ,ze uber zabrał- i dobrze jesli maja takie podejscie + czystosc w autach juz nie ta co kiedys

brak uprzejmości i pomocy

Od lat korzystam z usług Wicar Taxi, i absolutnie ! zdecydowanie rezygnuję z usług tej firmy.Ostatnie zdarzenia : 1/ mam prawą rękę w ortezie, unieruchomioną.Pan kierowca-młody człowiek,z wysokosci swego fotela "instruował" mnie jak mam otworzyć drzwi pojazdu. .Tłumaczylam,ze nie dam rady lewą ręką,że mi ciężko...Pan nie pomógł mi,tylko wciąz lekko zirytowanym głosem pouczał,że to nic trudnego,wystarczy lekko przesunąć drzwi. Jestem rencistka i nie znam wszystkich systemow otwierania drzwi Po kilku próbach Uporałam sie z drzwiami Przy wysiadaniu-podobnie-sama musialam dać sobie rade. 2/ Podobna sytuacja- również młody kierowca, juz przy wsiadaniu,gdy przyjaciólka otworzyla mi drzwi i wlozyla siatkę na siedzenie,uslyszalysmy podniesiony głos;"czy nic tam nie pocieknie-bo będą przykrości" Pan niemilym głosem" adres!" podałam ulicvę. Na to mlody człowiek podniesionym glosem; "ADRES!" Ponownie podalam nazwę ulicy. Na to uslyszalam; " i co dalej? To moja praca! muszę wiedziec gdzie jadę" Owszem,ma rację-ale wystarczyło grzecznie spytac o numer-przecież to oczywiste ze go podam. Przy wysiadaniu poradzilam sobie sama,lewą ręka zgarnęlam ciężką siatkę i nie mogąc polozyc jej na ziemi ,łokciem prawej -,unieruchomionej ręki -pchnęłam drzwi.Owszem-drzwi trzasnęly-ale nie tak,by wypadly szyby,odpadl lakier,czy zablokowaly zamki. Pan do mnie z krzykiem,że niszczę jego mienie, narzędzie pracy,trzaskam drzwiami. Probowalam wyjaśnić, powiedziałam -przepraszam,ale nie mialam jak ich zamknąć. i nie mam takiego wyczucia w ręce. Nie sluchal tlumaczeń,tylko rozwscieczony wrzeszczal ze mogłam go poprosić o zamknięcie.( a przeciez nie pytał czy mi pomoc! czy otworzyc drzwi?) Powiedzialam ze jest niemiły i nieuprzejmy. W odpowiedzi uslyszalam krzyk: "to pani jest nieuprzejma"!

Spoko

7322 Polecam szybko sprawnie milo

Super

Jechałam z wujkiem taksówką (czarna skoda) nr 7150 kierowca był bardzo uprzejmy pomógł wujkowi wejść do samochodu (wujek jest niepełnosprawny).

Porażka

Ta firma to jakiś żart. Zamówiłam taksówkę z wyprzedzeniem. Kierowca zadzwonił, jak niby był na miejscu zamówienia. Okazało się, że stoi pod innym adresem, gdzie wyraźnie mam potwierdzenie w aplikacji na jaki adres zamawiałam taxi. Gdy zabrakło mu tego argumentu, zaczął kręcić, że nie ma jak dojechać bo drogi są pozamykane, śmiać mi się chciało, bo ulica jest długa i prosta, wystarczyło zawrócić. Dzwoniłam do niego kilka razy, gdzie zapewniał, że już jedzie, jednak w aplikacji widziałam, że wcale się nie przemieszcza. Na dodatek w słuchawce słyszałam jak przeklina na k****, co bardzo mi się nie spodobało. I tak czekałam z 15 minut, a bardzo się spieszyliśmy i to z ciężkim bagażem. Nie obeszło to kierowcy i jeszcze mi zaczął wypominać, że mój kurs został wyceniony na 10zł. Po tym już wiedziałam, że po prostu mu się nie chce zrealizować tego kursu za taką stawkę, więc podziękowałam za taką "obsługę". Już nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. Zachęcam do omijania Wicara szerokim łukiem przy wyborze taxi, zwłaszcza jak traficie na taksówkarza nr 7303 (srebrny Peugeot).

Tragedia

Wydaje mi sie ze zły dzień taksówkarza nie jest moim problemem i nie musi wylewać na innych swoich żali. Już wiem z kim nigdy więcej nie pojadę.

Odwiedzałeś ostatnio WICAR TAXI?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Taxi 9194 Toruń

(1.00 )

Korporacja Taxi 9622

(4.50 )

Sawa Taxi

(1.00 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem