Opinia użytkownika: Piotr_33
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Do Raiffeisen Banku udałem się w celu zamknięcia rachunku bankowego. W momencie mojego wejścia do placówki nie zauważyłem żadnego z klientów. W placówce ogólnie czysto (podłoga, ulotki) - widoczne jedynie lekkie zabrudzenia spowodowane remontem jednej z części placówki. Od razu zostałem zaproszony do stanowiska doradcy. Doradca ubrany prawidłowo. Minus to brak identyfikatora. Na biurku pracownika bałagan (dwa telefony komórkowe, stempel kasowy, dokumenty z których można wyczytać jakie operacje wykonywali poprzedni klienci). Doradca zapytał mnie o powód mojej wizyty, nie byłem nakłaniany do zmiany decyzji czyli rezygnacji z zamknięcia konta. Wyjaśniłem jednak, że nie będę już przyjeżdżał do Lubina, a w Głogowie nie ma Raiffeisen Banku, dlatego zamykam rachunek. Doradca dość szybko (15 minut) wykonał moje polecenie. Doradca miły, kompetentny, starał się mówić czym się teraz zajmuje oraz zapewniał mnie, że cała operacja nie zabierze dużo czasu.