Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Andrzej_74

Dotycząca firmy: heyah

Treść opinii: Oddawałem do reklamacji komórkę. Sprawa została w salonie została szybko załatwiona ( w ciągu 8 min ), dostałem zastępczą komórkę i miałem po 2 tygodniach odebrać naprawioną kom. Jednakże po tyg zadzwonili do mnie i powiedzieli, że nie mogą wysłać mojej komórki do serwisu ponieważ nie zostawiłem im faktury zakupu komórki ( w czasie pierwszej wizyty pokazałem im jednak obsługujący mnie Pan nie poprosił o nią tylko spisał z niej dane ). Przez to musiałem pojechać do Krakowa ( ponieważ jedynie w ciągu roku akademickiego mieszkam w Krakowie a tak w Bochni ) i donieść im fakturę która skserowali. Po kolejnych dwóch tygodniach udałem się do salonu i spotkała mnie niemiła niespodzianka - salon był w remoncie i była na nim jedynie kartka, że należy się udać do innego salonu Heyah. Udałem się ale był on już niestety zamknięty. Przez co musiałem jeszcze raz jechać do Krakowa żeby odebrać nieszczęsną komórkę.