Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Dominika_31

Dotycząca firmy: INEA

Treść opinii: Do salonu udałam w celu wznowienia umowy abonenckiej na pakiet pt. "cyfrowy dom". Przed salonem spacerował sobie pracownik ochrony (bardzo sympatyczny Pan, który zagajał rozmową). Po wejściu zaobserwowałam cztery pracujące stanowiska (wszystkie jakie były w salonie), a w kolejce były jeszcze cztery osoby przede mną (trzy siedziały na krzesełkach). W czasie oczekiwania na moją kolej przyjrzałam się wystrojowi: było to schludne i prosto urządzone pomieszczenie, z wyraźnymi śladami na ścianach od jakiś wcześniejszych, innych ustawień mebli. W jednym kącie stał stolik z ulotkami, które były poukładane, ale było ich tam bardo dużo różnych rodzajów i miseczka z cukierkami reklamowymi. Pracownicy obsługiwali Klientów szybko i sprawnie, ale nie byli w strojach firmowych, ani ujednoliconych kostiumach (panował raczej luźny strój). Kierownik po obsłużeniu jednego Klienta cały czas wstawał od swojego stanowiska i chodził na zaplecze, do kasy i z powrotem, rozmawiając przy tym przez telefon komórkowy. Gdy nadeszła moja kolej miło powitał mnie Pan Kamil (odczytałam to z pieczątki pod umowami). Wysłuchał moich oczekiwań, poszedł coś skonsultować z Kierownikiem i przyszedł z gotową propozycją. Wszystko zostało załatwione bardzo sprawnie i w jasny sposób. Zostałam miło pożegnana.