Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Alicja_44

Dotycząca firmy: IKEA

Treść opinii: Celem wizyty w sklepie był zakup konretnego, wcześniej wybranego na stronie www produktu, po telefonicznym potwierdzeniu jego dostępności. Po znalezieniu odpowiedniego działu, szybko zlokalizowałam poszukiwany produkt. Był wyraźnie, czytelnie oznakowany. Posiadał także szczegółowy opis wszystkich parametrów. Niestety w dziale nie było pracownika obsługi. Za to w sąsiednim było dwóch, jednak było tam sporo klientów i dwaj pracownicy "uwijali się wśród nich jak pszczółeczki". Nie czekałam, lecz udałam się do innego sąsiedniego działu, gdzie zastałam pracownika na stanowisku. Bez żadnego problemu udzielił potrzebnych informacji o produkcie, sprawdził jego dostępność oraz pokierował dokąd się udać w celu jego odbioru. Mijani po drodze do magazynu pracownicy w większości zajmowali się klientami, tylko w jednym z działów - oświetlenie, dwóch pracowników "urządziło sobie pogaduszki" troszkę za głośno. Między klientami dyskretnie "przemknęły" dwie panie sprzątające. Obsługa przy kasie - również miła i sprawna.