Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Credit Agricole

Treść opinii: Sobota.Nie było zbyt wiele osób.Zapytałam przy wolnym stanowisku o kredyt samochodowy.Dowiedziałam się,że kolegi, który się tym zajmuje akurat dzisiaj nie ma w pracy.Ulotki też się skończyły, ale warunki obowiązują.Na pytanie jakie to warunki,otrzymałam znów odpowiedź,że pan, który się tym zajmuje akurat jest nieobecny.Tym razem pani próbowała zachęcić mnie, aby skorzystać z infolinii, aby skutecznie mnie odprawić, ale nie miała nawet wizytówki z telefonem na tę infolinie.Jednym z argumentów ZA infolinią był fakt,że wtedy ten kredyt samochodowy tanieje o 1%.( niestety, nie okazało się to prawdą; podobno dotyczy to tylko kredytów gotówkowych a nie na samochód). Próbowała coś szukać w komputerze.Zniecierpliwiona przerwałam, pytając czy mogę dowiedzieć się coś na temat ubezpieczenia samochodu( plakat reklamujący tę usługę wisiał na ścianie za tą panią).Pani padła na kolana do szafki obok w poszukiwaniu odpowiedniej ulotki jak się okazało,ale nie potrafiła nic więcej powiedzieć na jej temat poza tym, co na głos przeczytała.