Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Patryk_16

Dotycząca firmy: Credit Agricole

Treść opinii: Przy przywitaniu, pani z obsługi nie wykazywała większego zainteresowania moją osobą, sam musiałem zacząć rozmowę, nie zapytała mnie w czym może pomóc. Przy tłumaczeniu mojej sprawy (pytania związane z kredytami), Pani z obsługi nie była zainteresowana mną, patrzyła w okno, ziewała, tak jakby w ogóle mną się nie interesowała. Bardzo trudno było uzyskać jakiekolwiek informacje, pani nie trudziła się, aby mi wytłumaczyć spraw których nie rozumiałem. Niestety, przy wchodzeniu nie usłyszałem nawet dowidzenia... A podobno "tak powinno być w każdym banku". Niestety placówkę tą muszę ocenić bardzo nisko, ponieważ nie uzyskałem interesujących mnie informacji. Co prawda pani była dobrze przygotowana, ale nie kwapiła się aby mi te informacje podać w przystępny sposób, o kulturze osobistej nie wspominając (ziewanie przy rozmowie, patrzenie w bok)