Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magdalena_266

Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.

Treść opinii: Załatwienie jakiejkolwiek sprawy w siedzibie Euro banku w centrum Gliwic, graniczy raczej z cudem. W momencie gdy weszłam do banku całą jego obsługę stanowiła jedna Pani, zaznaczając że placówka wyposażona jest w 3 stanowiska pracownicze. Kolejkę już tworzyły 4 osoby, ja ustawiłam się jako piąta. Pani niezwykle uśmiechnięta i uprzejma sprawiała wrażenie osoby miłej, jednak nie szło to w parze z jej kompetencjami zawodowymi. Klienci obsługiwani byłi bardzo wolno, Pani nie spieszyła się z przyniesieniem dokumentów, wypisaniem ich, czy zanotowaniem danych w systemie kompyterowym. Dopiero po 15 minutach, gdy 2 osoby zostały obsłużone, a z tyłu doszły kolejne 3 osoby pojawiła się druga pracowniczka banku. Od tej pory załatwianie sprawy poszło znacznie sprawniej. Porównując pracę obu Pań stwiedzić można było śmiało, że jednak, jeśli się chce można obsługiwać klienta równie miło i przyjemnie, a do tego trzykrotnie szybciej. Spędzone w banku 27 minut to stanowczo za długo jak na czekanie by otworzyć konto internetowe.