Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: VB Leasing

Treść opinii: Moja wizyta w Banku była zamierzona,ponieważ chciałam zamknąć rachunek.Na początku musiałam stać długo w kolejce,ponieważ z dwóch stanowisk czynne było tylko jedno.Pragnę nadmienić, iż była godzina 17, zatm wówczas wile osób kończy pracę i załatwia swoje sprawy m.in. w banku. Oczekiwanie na obsługę 30 minut.Przede mną nie było nikogo, tylko jedna osoba która była obsługiwana.Następnie gdy już usiadłam na oczekiwanym miejscu dla "petentów", pan obsługujący wyszedł na kwadrans w celu dokończenia sprawy poprzedniego klienta.Kiedy pracownik Pekao załatwił poprzednią sprawę i zajął się moim zamknięciem konta, poszło w miarę szybko.Szkoda tylko, że osoba upoważniona do podpisywania dokumentów była nieobecna.Toteż straciłam w banku wiele czasu i w zasadzie nic nie załatwiłam. Pan kazał mi przyjść innym razem po dokumenty i oznajmił, iz procedura zamknięcia konta może potrwać do 3 miesięcy.