Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: Jestem klientem mBanku. Celem kontaktu telefonicznego z operatorem mBanku było założenie osobistego konta dewizowego. Kontakt z operatorem poprzedziłam analizą informacji na stronie int. banku. Czas oczekiwania na połączenie z operatorem wynosił ok. 2 min.Podawany w tym czsie komunikat i tło muzyczne oceniam jako przyjazne -ton spokojny, muzyka nie agresywana. Poprzedzający połączenie z operatorem komunikat o nagrywaniu rozmowy wytworzył poczucie bezpieczeństwa i poufności. Procedura identyfikacji klienta przeprowadzona w sposób wzbudzający zaufanie, jednoczesnie nie uciążliwy: operator poprosił o podanie danych poufnych, ale nie wymagających jakiegoś szczególnego poszukiwania ich w dokumentach lub w pamięci. Wykazywał cierpliwość (musiałam sięgnąć po dokumenty żeby podać nr pesel). Procedura aktywacji konta przebiegła błyskawicznie. Pozytywnie oceniam: -barwę głosu operatora; -sposób prowadzenia rozmowy: uprzejmy jednocześnie rzeczowy i oszczędny (operator nie podejmuje rozmowy na tematy poboczne, co daje przekonanie o dużej wiedzy i dobrym przygotowaniu operatora i przyspiesza operację); -sposób zakończenia rozmowy: zapytał, czy jeszcze może w czymś pomóc, NIE rozłączył się jako pierwszy. Bezpośrednio po rozmowie z operatorem zalogowałam się do banku, konto było aktywne.