Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Artur_62

Dotycząca firmy: Citi Handlowy

Treść opinii: Placówka Citi Banku Handlowego w CH Reduta stwarza wrażenie mocno zagraconej. Przy samym wejściu bankomat, obok niego stojak z ulotkami reklamowymi. Już samo to utrudnia wejście do placówki. Po wejściu nie bardzo wiadomo, gdzie się skierować, aby zostać obsłużonym. Z prawej strony lada, z lewej przeszklone pomieszczenie, w głębi jakieś stoliki... Wszystko to stwarza atmosferę pośpiechu, w żadnym razie zaufania. Pracownica banku (bez identyfikatora imiennego) do lady podeszła niezwłocznie, gdy mnie zobaczyła. Usiadła, wstała, zaczęła się bawić długopisem. Nie wzbudzało to we mnie zaufania. Informacje dotyczące produktów banku udzielane były w sposób mało zrozumiały (w jednej wersji konto było płatne, za chwilę to samo konto stawało się bezpłatne, ale płatna karta wydana do niego etc.). Problem pojawił się, gdy zadzwonił telefon. Pani spojrzała nerwowo na mnie, chciała odebrać, ale stwierdziła, że jej nie wypada, spojrzała w stronę koleżanki dając jej wyraźne znaki, by odebrała rozmowę. Poczułem, że znalazłem się w złym miejscu o niewłaściwej porze. Na pytanie o stosunek władz banku do aktualnie panującej sytuacji finansowej na świecie, w obliczu poważnych problemów włoskiego UniCredito, czy grupy ING w Holandii oraz o to, czy bank nie boi się o swoje inwestycje, pracownica nie umiała odpowiedzieć. Zareagowała tylko niezręcznym uśmiechem. Kiedy powiedziałem, że to wszystko, pośpiesznie oddaliła się, "do widzenia" odpowiadając już plecami do mnie. Wspomniana już wyżej lada, przy której byłem obsługiwany nie zapewnia dyskrecji i profesjonalizmu obsługi. Moją rozmowę z pracownicą bezczelnie podsłuchiwał obsługiwany obok klient. Nie było możliwości zachowania poufności informacji.