Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Mariola_15

Dotycząca firmy: Real

Treść opinii: Wybrałam się do sklepu specjalnie po taboret barowy z promocji , która właśnie dziś się rozpoczynała.Oczywiście do koszyka przy okazji włożyłam jeszcze parę rzeczy.Na kasie nr.8 okazalo sie,że kod z taboretu nie"wchodzi".Kasjerka komentując usłyszała od koleżanki,że tak jest od rana(powiedziała"tam leżą już dwa odłożone).Uparłam się,że potrzebuję go kupić(w końcu po to jedynie przyjechałam).Telefony nie działały.Efektem tego było,że to ja chodziłam po sklepie szukając pani z odpowiedniego działu.Spędziłam tam moje cenne pół godziny poszukując kodu do towaru.Jakby tego było mało okazało się,że podczas zakupu pościeli(na który był rabat 10zł z książeczki),system kasowy udzielił mi rabatu, po czym znowu dodał ta samą kwotę.Okazało się,że korzystając z rabatu,kasjer nie powinien dobijać punktów do kary punktów Real.Znowu odstałam swój czas w punkcie obsługi klienta.Pani tam była sama i obsługiwała zwroty,reklamacje,punkt sprzedaży od strony sali,szatnie na towary i torby.Moje 20 min.znowu mineło.