Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: endri

Dotycząca firmy: Agata

Treść opinii: W dniu wczorajszym tj. 16-11-2008 udałem się z żoną na zakupy do sklepu meblowego AGATA mieszczącego się na ulicy Pojezierskiej przy markecie TESCO. Byliśmy zainteresowani zakupami ławsostołu. Ponieważ sklep mieści się na bardzo dużej powierzchni, po wejściu do sklepu rozglądaliśmy się za ławostołami. Po przejściu prawie całego parteru zauważyłem, że ławostoły, stoły itp. znajdują się w większości na pierwszym pietrze sklepu. Wjechaliśmy na górę. Zaczęliśmy poszukiwać interesujących nas ławostołów. Ponieważ mieliśmy problemy ze znalezieniem. Przeszlismy obok trzech sprzedawców, którzy stali sobie razem. Nie byli w cale zainteresowani obsługą klientów, można powiedzieć, że czekali, aż klient sam podejdzie do nich z prośbą o pomoc. Podeszliśmy po pewnym czasie do sprzedawcy i poprosiliśmy o pomoc. Pani zaprosiła mnie na moment do biura obsługi klienta, wręczyła mi katalogi z ławostołami poinformowała również o wystawionych ławach na stanowisku 10. Nie zajęła się wcale naszą obsługą. Nie pokazała wystawionych mebli na ekspozycji, poinformowała, że musimy sobie poszukać, że ławostoły znajdują się pomiędzy meblami. Udaliśmy się do wskazanego stanowiska 10. Podeszliśmy do Pani, która znajdowała się w biurze obsługi. Poprosiliśmy o pomoc w wyborze ławostołu. Pani zaproponowała nam dostępny jeden rodzaj ławostołu w trzech kolorach, zaprezentowała w jaki sposób stół się rozkłada. Poinformowała nas o możliwości zrobienia zakupów na raty, radziła się wstrzymać jeszcze 2 dni, ponieważ wchodzi nowa promocja, można będzie wziąć kredyt bez żadnych dodatkowych kosztów, dodatkowych obowiązkowych ubezpieczeń. Poinformowała o dostępności mebla, że są dostępne 4 sztuki. Na pytanie o inne ławostoły, Pani powiedziała, że ma w sprzedaży tylko te. Możemy ewentualnie udać się do stanowiska nr 6, ponieważ Pani posiada w ofercie tylko ten jeden rodzaj. Na koniec wizyty Pani zaprosiła nas na zakupy od 18 listopada, kiedy będzie już promocja na raty. Na pytanie o rabat przy płatności gotówką, Pani odpowiedziała, że istnieje dopiero powyżej zakupów na 5 tys. złotych. Pani pożegnała się z nami. Udaliśmy się jeszcze raz do stanowiska numer 6. Tym razem znajdowała się tam już inna Pani. Udzieliła nam wyczerpujących odpowiedzi, pokazała bazę kolorów, w jakich dostępne są ławostoły, powiedziała, że wymiary mam podane w ulotkach. Pani zaprezentowała nam jak się rozkłada ławostół. Na koniec wizyty Pani również zaprosiła nas do odwiedzenia sklepu, jak już się zastanowimy. Nie pożegnała się z nami.