Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Cel wizyty - wpłata gotowki w kasie. Wchodząc do banku spodziewałam się, że jak zazwyczaj o tej godzinie będaspore kolejki.ku mojemu zaskoczeniu przy kolejka była dwu osobowa. Z siedmiu kas w oddzoale czynne były jedynie 2 okienka. Obsługa przy jednym okienku znacznie sie przedłużała - ponad 5 minut. Wtedy zostało otwarte trzecie okienko kasowe, co znacznie przyspieszyłoobsługę. Przy stanowiskach dotyczących informacji o obsługi ROR była jedna osoba. Kiedy stanowisko przy obsłudze ROR zwolniło się (w międzyczasie oczekiwania na obsługęw kasie) uzyskałam informacjię na temat operacji za ostatni miesiąc na koncie. Obsługa banku była bardzo szybka i sprawna. W budynku banku było czysto, a temperatura byłaodpowiednia. Nie było za gorąco nawet w przypadku oczekiwania na obsługe w okryciu wierzchnim. Miejsca siedzące dawały mozliwośc odpoczęcia podczas oczekiwaniana obsługę.