Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Nayagare

Dotycząca firmy: Gymnasion

Treść opinii: Jestem stałą klientką Gymnasionu, posiadam karnet i korzystam z usług klubu 1-2 razy w tygodniu. Dnia 01/12/2008 poszłam do klubu na zajęcia jogi na 12:30. Przebrałam się w szatni - pomieszczenie było czyste, schludne, szafka otwierała się prawidłowo. Niestety zajęcia nie rozpoczęły się o planowanej godzinie, ponieważ instruktorka zajęc odbywających się wcześniej w tej samej sali po raz kolejny przedłużyła swoje zajęcia. Grupa z jogi czekała zatem 7 minut pod drzwiami. Same zajęcia, jak zwykle prowadzone były bardzo profesjonalnie, sala była posprzątana, wystarczyło przyborów dla klientów, jednak po raz kolejny zostały skrócone przez instruktorkę. W planie dostępnym w recepcji klubu oraz na stronie wykazane jest, że zajęcia mają trwa 90 minut. Tym razem trwały 70 minut. Po zajęciach udałam się pod natrysk. Niestety nie było ciepłej wody. Z innego pomieszczenia z prysznicami przyszła inna klientka, informując, że tam także nie ma ciepłej wody. Wzięłam zatem chłodny prysznic. W szatni działało ogrzewanie podłogowe, było ciepło. Szatnia jest zawsze utrzymywana w czystości, lustra są czyste, sprawdziłam, że działają wszystkie suszarki do włosów, przy zlewach w podajnikach jest mydło a w toaletach wszędzie był papier toaletowy. Od kliku miesięcy nie działa jedno urządzenie solarium - tuba. Powoduje to czasami kolejki do jedynego, które działa, przy czym to działające również ma wadę - nie przyjmuje niektórych monet, co powoduje zamieszanie przy płatności i wydłuża czas oczekiwania. Ogólne moje wrażenie z tej wizyty nie jest dobre z powodu niedotrzymywania terminów zajęc w grafiku, stale niedziałającego solarium oraz zimnej wody w natrysku.