Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Kaja.12

Dotycząca firmy: DOUGLAS

Treść opinii: Do Perfumerii Douglas udałam się w celu zakupu pudru brązującego. Ekspedientki były uśmiechnięte, a na ich twarzach można było odczytać "w czym mogę pomóc" - nie robiły jednak tego nachalnie, od razu po wejściu do sklepu. Klient miał możliwość w pierwszej kolejności pooglądać to, co go interesuje. Byłam zainteresowana konkretnym pudrem, jednak okazało się, że aktualnie nie ma go w sprzedaży. Ekspedientka przeprowadziła ze mną rozmowę jakiego pudru szukam a następnie podała mi kilka różnych propozycji używając do tego testerów. Z tych propozycji jednak nie skorzystałam, ponieważ aktualnie muszę używać sprawdzonych już kosmetyków (jestem na niektóre uczulona). Wykorzystując uprzejmość i wiedzę ekspedientki zapytałam o jakiś kosmetyk brązująco-rozświetlający do ciała, otrzymałam kilka propozycji min. w postaci balsamu, pudru i kremu samoopalającego. Ekspedientka sama zasugerowała, że dla mnie (kobiety w ciąży) najlepszy będzie puder, bo nie ingeruje on w skórę w przeciwieństwie do samoopalaczy natomiast balsam może brudzić ubrania. Ostatecznie zdecydowałam się na puder. Przy kasie usłyszałam szczegółowe informacje na temat karty stałego klienta. Tym razem z niej nie skorzystałam, ponieważ nie miałam zbyt wiele czasu na formalności, ale w przyszłości bardzo chętnie.