Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Media Markt

Treść opinii: Przedmiotem zakupu miał być uchwyt naścienny do telewizora LCD. Odnalezienie na półkach towaru nie nastręczyło problemu, nieco gorzej z ustaleniem ceny za konkretny egzemplarz. Trzeba poświęcić chwilę na sprawdzenie opisu, gdyż nie zawsze prezentowany towar i karteczka umieszczona poniżej są ze sobą tożsame. Przypadłość ta dotyczy jednak większość supermarketów, więc można ją pominąć. Jako osoba nie posiadająca pewności co do wymogów towaru i parametrów jakie powinien spełniać postanowiłem skorzystać z usług sprzedawcy. Obsługujący mnie sprzedawca okazał się stosunkowo kompetentny (co prawda nie był pewien niektórych danych technicznych jak np. wymagany rozstaw śrub do mocowania, jednak bardzo szybko potrafił odnaleźć potrzebne informacje) oraz dość miły. Niestety, gdy przyszło do prezentowania oferty nastąpił ogromny zawód. Po pierwsze, zaoferowano mi zdecydowanie najdroższe modele, pomijając tańsze egzemplarze. Dopiero po zauważeniu na półce tańszego egzemplarza i zwrócenia na niego uwagi, sprzedawca uwzględnił go w swej prezentacji. Być może wynikało to z chęci zaprezentowania lepszego towaru, jednakże biorąc pod uwagę, że na początku jako jeden z głównych parametrów podałem niewygórowaną cenę, to można było spodziewać się odrobinę innego podejścia. Niedopuszczalne według mnie okazało się jednak co innego. Otóż zostały zaprezentowane mi dwa lub trzy przedmioty spełniające moje wymagania, gdy zaś wyraziłem zainteresowanie usłyszałem, że towaru nie ma teraz na stanie. Sprzedawca nie potrafił także określić kiedy można się spodziewać najbliższego uzupełnienia. Przy tak dużym sklepie, dodatkowo tak silnie starającym się o wywalczenie dominującej pozycji na rynku jeśli chodzi o branżę elektroniczną, można byłoby spodziewać się obsługi na wyższym poziomie. Daleki jestem od potępiania pracownika (poza próba prezentacji głównie drogich modeli), gdyż starał się wypełniać swe obowiązki jak najlepiej, jednakże tak duże braki w asortymencie przy jednoczesnej prezentacji nieposiadanych modeli nie świadczą dobrze o firmie.