Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: Skontaktowałem się z obsługą mLini w celu uzyskania pomocy odnośnie warunków spłat rat zaciągniętego kredytu. Po dość długim oczekiwaniu na kontakt (ok. 10 min) odezwała się do mnie operatorka mLini. Po przedstawieniu jej mojego problemu w odpowiedzi przedstawiła mi słownikową definicję zlecenia stałego. Uszczegółowiłem więc pytanie ponownie informując, że nie chodzi mi o same pojęcie a o możliwości techniczne automatycznych spłat rat kredytu z ekonta. Niestety od tego momentu nie uzyskałem już żadnej odpowiedzi. Brak reakcji ze strony operatora w ciągu następnych 5 min mimo moich ponownych pytań spowodował, iż nie osiągając żadnej pomocy musiałem się wylogować z mLinii. Pracownicą, która była operatorką ze strony mBanku i "prowadziła" ze mna rozmowę była pani B. Jeszcze w tym samym dniu poinformowałem drogą elektroniczną mBank o historii mojej przygody z mLinią.