Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Krzysztof_128

Dotycząca firmy: Leroy Merlin

Treść opinii: Odwiedziłem sklep w celu zakupienia kabla sieciowego, miałem ogromny problem ze znalezieniem kogoś, kot mógłby mi pomóc, jedna ekspedientka obsługiwała dwa działy. W końcu znalazłem, ekspedientka ucieła mi taką długość kabla jaką potrzebowałem, spytałem o końcówki, Pani pokazała mi w którym miejscu są i zaproponowała odpowiednie. Minus to to, że nie montowali tego na miejscu, tylko trzeba było sobie samemu radzić. Obsługa przy kasie bardzo sprawna i miła. Jeżeli chodzi o sklep to pierwsze wrażenie jest negatywne, wszystko tak jakby porozrzucane, brak składu i ładu, a podczas szukania kabla i przeglądania półek, zauważyłem na produktach okropny kurz, niektóre z opakowań były pootwierane. Wąskie korytarze to następny minus, brak informacji gdzie można co znaleźć. Plus to możliwość zwrotu towaru.