Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: SUMATRA II

Treść opinii: Wchodzac do sklepu pierwsze wrazenie bardzo dobre, nastrajajacy klimat(oswietlenie). Ulozenie mebli pozwalaja bez przeszkod poruszac sie miedzy nimi. Obserwujac meble(wypoczynki)sprzedawczyni nie podeszla ani razu. w koncu decydujac sie na wypoczynek podeszlam do biurka i zaczeła sie rozmowa. Sprzedwczyni okaza sie bardzo mila i sympatyczna. Bez zadnych problemow pokazywala i odnajdywala katalogi z materialami i cenami. Pokazala sposob rozkladania kanapy i dodatkowo zapalila oswietlenie w calym salonie zeby zobaczy dokladnie klory i faktury materialow. Przystepujac do zamowienia termin realizaji zamowienia mial nie przekraczac 23.12.2008(na fakturze do swiat) Do 23.12.2008 nie dostalam zadnej informacji dotyczace przebiegu transakcji ani powodu nie dostarczenia. 3.01.2009- odbylam powtorna wizyte w salonie gdzie poinformowano mnie ze materialy nie przyszly na czas i to jest przyczyna nieterminowego dastarczenia mebla. Ekspediantka powiedziala ze wykonala telefon do mnie, ale sie nie dodzwonila. OD 23.12.2008 do 3.01.2008 Pani dziwnym trafem nie mogla sie dodzwonic. Po stosownej rozmowie na drugi dzien od wizyty w salonie Pani sprzedawczyni juz dala rade sie dodzwonic i poinformowala mnie ze dostarczenie kanapy odbedzie sie 12.01.2009. 9.01.2008 dostalam kolejnym telefon(juz firma moze sie dodzwonic)z potwierdzenie czy data dostawy jest dogodna dla mnie. Dostarczenie bez zadnych przeszkod w dniu 12.01.2009. Panowie wnoszacy meble poskrecali i posprzatali kartony pozostajace po meblach.