Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Marta_22

Dotycząca firmy: ECCO

Treść opinii: Mój kontakt rozpoczął się od zauważenia zewnętrznej części sklepu, która była bardzo czysta. Bardzo ciekawym, przykuwającym uwagę elementem to również wystawa tematycznie nawiązująca do wędrówek górskich i turystyki. Gdy weszłam do środka od razu złe wrażenie zrobiła na mnie podłoga z szarej wykładziny. Była miejscami brudna, co potęgowało jej smutny kolor. Po wejściu zauważyłam trzy Sprzedawczynie, które miały identyfikatory. Bez problemu były rozpoznawalne. Zauważyłam, że w sklepie jest bogaty asortyment. Wbrew temu, co sugeruje wystawa, znajdowała się tam również pewna ilość butów eleganckich. Podobały mi się elementy w sklepie - stojak na parasolki i kącik dla dzieci. Upłynęło bardzo dużo czasu, zanim podeszła do mnie jedna ze Sprzedawczyń. Stało się to dopiero wtedy, gdy dłuższy czas oglądałam w ręku jedną parę butów. Zapytała czy może pomóc i czy nie podać rozmiaru z oglądanych przeze mnie butów. Po mojej prośbie zaproponowała mi dodatkowo trzy podobne modele. Gdy mierzyłam je Sprzedawczyni oddaliła się, jednak tak, że widziała mnie cały czas i obserwowała. Gdy zmierzyłam buty podeszła i zapytała, czy któreś mi odpowiadają. Zadałam jej kilka pytań odnośnie jednej pary. Odpowiedziała na nie rzeczowo i spokojnie, dodatkowo zaprezentowała dodatkowe elementy do butów - wkładkę i impregnat. Widząc, że buty mi się podobają, przyniosła drugi proponując przymierzenie. Przez cały czas utrzymywała kontakt wzrokowy, była bardzo miła. Odniosłam jednak wrażenie, że zabrakło entuzjazmu. Sprzedawczyni była bardzo spokojna, jednak zbyt mało energiczna. Po zmierzeniu butów zostałam zapytana, czy decyduję się na zakup. Odpowiedziałam, że muszę się jeszcze chwilę zastanowić i oddałam buty. Wychodząc ze sklepu nie zostałam pożegnana.