Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Anna_44

Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)

Treść opinii: W dniu dzisiejszym udaliśmy się z mężem do Getinbanku w celu założenia lokaty. Po wejściu do banku zauważylismy, że od ostatniej wizyty wystrój wnętrza bardzo się zmienił, oddział został odświeżony, układ stanowisk zmieniony, całość na duży plus. Przy drzwiach było wolne stanowisko - pani siedząca przy nim skierowała nas od razu do dalszych stanowisk. Przy stanowiskach akurat byli klienci - więc usiedliśmy na krzesłach przygotowanych dla oczekujących klientów. Z mojego punktu widzenia krzesła te są jednak zbyt blisko stanowisk i nie zapewniają dostatecznego komfortu osobie akurat obsługiwanej. Zresztą stanowiska też nie są praktycznie niczym oddzielone i całą rozmowę jednego klienta automatycznie słyszą inni. Po podejściu do stanowiska pani zwróciła się do drugiej, aby to ona nas obsłużyła, a tymczasem poprosiła aby klientka siedząca u tej drugiej przeszła do niej. Nie do końca było to dla mnie zrozumiałe i trochę dziwnie się poczułam w tym momencie. Pracownice jeszcze chwilę uzgadniały między sobą kto kogo ma obsłużyć i jakie dokumenty sobie podać - trwało to ok. 15 s. Po czym zapytała nas w jakim celu przyszliśmy. Po naszym stwierdzeniu, że przyszliśmy założyć lokatę, zapytała tylko czy lokata ma być wspólna. Nie zadała żadnych pytań, aby określić nasze potrzeby, to ja dopytałam czy aktualnie mają promocję 8%. Pani, chyba przyzwyczajona do tego, że wszyscy przychodzą po tą lokatę, w zasadzie od razu zaczęła ją zakładać. Zadała tylko jeszcze pytanie czy chcemy założyć konto internetowe, ale po naszej odpowiedzi, że nie, nic więcej nam nie proponowała. Plus za próbę cross sellingu, minus za rozpoznanie potrzeb. Na zakończenie zapytała jeszcze jaką kwotę chcemy wpłacić, przygotowała umowę i przeliczyła pieniądze. Po podpisaniu umów zadałam jeszcze pytania odnośnie możliwości wypłaty - no i tu zostałam zaskoczona, bo pomimo faktu, iż w umowie widnieje informacja, że wypłatę należy zgłosić pisemnie lub telefonicznie, pracownica poinformowała mnie, że muszę się zgłosić osobiście do banku. Poza tym udzieliła mi jeszcze informacji na temat możliwości odnowienia lokaty. Na koniec grzecznie nas pożegnała. Za sprawną obsługę - duży plus, natomiast przedstawienie produktu - minus. Ogólna ocena +2, zostaliśmy obsłużeni szybko i sprawnie, oferta jest ciekawa, w oddziale było bardzo przyjemnie, natomiast standardy rozmowy handlowej oraz prezentacja produktu jest do poprawy