Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Anna_480

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: Miałam pytanie i postanowiłam skorzystać z jednej z form kontaktu, jakie oferuje bank, z czatu. Po niedługim oczekiwaniu, któremu towarzyszyły przejrzyste komunikaty dotyczące pozostałego czasu oczekiwania zgłosił się konsultant, który po udzieleniu odpowiedzi na pierwsze pytania gdzieś zniknął bez zakończenia rozmowy i nie reagował już na kolejne pytania przeze mnie zadane. Spróbowałam więc drugi raz i tym razem bardzo kompetenta p. Ewa cierpliwie udzieleła mi kolejnych wyjaśnień, aż do skutku. Po ich udzieleniu miło się pożegnała i życzyła miłego dnia. Gdyby była moją jedyną rozmówczynią tego dnia ocena byłaby napewno +5, ale ze względu na niepoważnego poprzednika muszę ją obniżyć. Dodam, że nie robiłam długich przerw pomiędzy pytaniami, więc nie wiem co się z panem stało. Spodziewałabym się w przyszłości upewnienia się ze strony konsultanta czy to już wszystko i pożegnania się.