Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Anna_473

Dotycząca firmy: Honda

Treść opinii: jestem właścicielka samochodu Honda i pod koniec lutego br. odwiedziłam serwis Hondy Largo w Gdyni, aby umówic sie na tzw. duży przegląd po przejechaniu 120 000km. Uzyskałam informację, że przegląd w lutym kosztuje około 2400 zł, ale na początku marca będa promocje na części i robociznę, więc koszt nie powinien przekroczyć 2000 zł.Umówiłam sie na 4 marca br i moje zdziwienia było ogromne, gdy po wykonaniu usługi dowieziałam się, że po wszelkich ulgach mam zapłacić 2400zł.Zapytałam więc ile kosztuje przeglą w dniu wykonywania usługi - otrzymała odpowiedź 2700zł.Poczłam sie oszukana i oświadczyłam, że nie zapłacę takiej sumy, bo inaczej mnie informowano.Poprosiłam o interwencję u kierownika servisu, ale ten miły pan oświadczył, że nie może obniżyć wartości faktury, bo takie są ceny. Poprosiłam więc o interwencję u właściciela .Rozmowa trwała 2 godziny, po czym własciciel obniżył koszt przeglądu o 200 zł. Z servisu wyjechałam z postanowieniem,że nigdy więcej tam nie wrócę.Klientką tego servisu jestem od ponad 10 lat, psiadam już trzeci samochód marki honda,ale z pewnością znajdę inny autoryzowany servis i nie skorzystam więcej z usług LARGO.