Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: demo

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: Jestem klientem mBanku od kilku lat. Zarządzam kontem prawie jedynie przy pomocy strony internetowej. Strona jest dobrze zorganizowana, działa sprawnie. Przelewy i polecenia zapłaty od zawsze były wykonywane szybko i sprawnie. Doładowania telefonu są szybkie i bezproblemowe do sieci Plus. Niestety nie ma możliwości szybkiego doładowania sieci Era, Tak Tak. Stanowi to pewne utrudnienie, szczegónie że przyzwyczaiłam się już do takiego rozwiązania związanego z Simplusem. Jakiś czas temu zmienił się sposób zakładania i likwidowania lokat terminowych. Nie potrzeba już używać do tego haseł jednorazowych, co stanowi duże ułatwienie. Inwestowanie w fundusze jest mało czytelne. Osoba niezorientowana w temacie musi się sama z wszystkim zapoznać ze strony internetowej. Za każdym razem, kiedy próbuję czegoś się dowiedzieć, rezygnuję. Ciężko jest mi odnależć wszystkie potrzebne informacje do podjęcia przemyślanej decyzji. Powinnam zadzwonić na mLinię, ale zwykle zajmuję się tymi sprawami wieczorem, kiedy mLinia działa jedynie w trybie informacyjnym. Przydałby się słowniczek i samouczek, napisane naprawdę prostym językiem.