Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Beata_59

Dotycząca firmy: Tesco

Treść opinii: Wyjęłam zakupione produkty na tasme przy kasie, stopniowo pakując policzone artykuły do toreb. Kasjerka skończyła liczenie (jak się okazało w połowie zakupów, gdyż sądziła, że to już wszystkie moje produkty) i podała mi kwotę do zapłaty. Okazało się jednak, że na taśmie leży dalszy ciąg zakupów nie policzonych. Ponieważ paragon był już wydrukowany, uzgodniłyśmy, że zapłacę za tę część, a następną część kasjerka policzy oddzielnie. Podaję kartę płatniczą. Kasjerka z przerażeniem stwierdza, że wybiła już gotówkę. Niestety, nie miałam takiej kwoty przy sobie, więc płatność gotówką nie była możliwa. Kasjerka stwierdziła, że nie może już zmienić dyspozycji. A więc sytuacja bez wyjścia? Zadzwoniła po inną osobę z personelu. Okazało się, że wszystkie produkty muszą być zliczone ponownie na minusie, żeby zrobić korektę paragonu, a następnie policzone ponownie. "Wg kasjerki nie ma innej możliwości anulowania lub skorygowania paragonu. Wszystkie produkty (a nie było ich mało) musiałam z toreb przekładać z powrotem na taśmę. Zrobiło się kompletne zamieszanie, gdyż nadal na taśmie leżały artykuły jeszcze nie policzone. Za mną niecierpliwili się następni klienci, oczekujacy na zapłatę (nadmieniam, że nie wszystkie kasy były czynne). Po zliczeniu paragonu na minus, okazało się, że kwota się nie zgadza. Kasjerka zaczęła sprawdzać pozycja po pozycji, czy wszystko zostało policzone. Sprawę komplikował być może rabat udzielony do niektórych produktów, a odjęty z ostatecznej kwoty - nie przypisany do sumy danego produktu. Liczenie i sprawdzanie przedłużało się w nieskończoność. Niestety, nie byłam w stanie dłużej oczekiwać na zakończenie liczenia. Podziękowałam za obsługę, zostawiając wszystkie zakupy przy kasie. W sklepie spędziłam ponad godzinę i wyszłam bez zakupów. Chciałabym przy okazji nadmienić, że sklep ten wielokrotnie już wykazywał się bardzo słabą jakością obsługi, co zgłaszałam we wcześniejszej obserwacji. Negatywną opinię o sklepie wyrażałam również w formie pisemnej ze strony internetowej sieci Tesco. Niestety - nadal poziom obsługi klienta, oferta produktów, wygląd placówki - nie uległy poprawie.