Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Marcin_143

Dotycząca firmy: Dialog

Treść opinii: Zadzwoniłem do Telecentrum Dialogu w celu uzyskania pomocy w odłączeniu nowej usługi internetowej. Pierwszy konsultant prowadził mnie za rękę do ustabilizowania nowego łącza internetowego, lecz powstał problem natury technicznej, którego nie umiał zidentyfikować (brak mozności połaczenia z serwerem). Dopiero drugi konsultant wpadł na to, że skoro stara usługa internetowa jeszcze działa tzn. że nowa nie jest wpisana za nią (to w sumie logiczne). Polecił mi załatwienie sprawy w sposób takowy, że ja poszukam sobie sterowników do obsługi protokołu interentowego żebym mógł uruchomić usługę po czym on skonfiguruje na nowo moje łącze zdalnie z poziomu swojego stanowiska. Efekt jest taki, że nie moge korzystać z nowej opcji i pracuję na starym protokole internetowym...szkoda, że o niuansach technicznych nikt nie raczył wspomniec podczas podpisywania nowej Umowy...