Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: Przestrzegam przed korzystaniem z wpłatomatów Multibanku. Po wpłaceniu pieniędzy (starannie ułożone, niezniszczone banknoty) wpłatomat ogłosił "awarię modułu kasowego" i pobrawszy pieniądze nie uznał wpłaty. OK, kazde urzadzenie moze ulec awarii ale: w 5 min po "awarii" wpłatomat powrócil do normalnego działania, multibank przyjmując reklamację poinformował mnie ze na jej rozpatrzenie potrzebuje do trzydziestu dni, przy czym "powinna byc rozpatrzona w 10 dni jako sprawa pilna" dzwoniac po 24h od zgłoszenia reklmamacji zapytałęm o status jej wyjasniania i uzyskalem informację ze "własnie wyslalismy zgloszenie do firmy zewnetrznej" posumowywując: przez 24h od zgloszenia problemu Mulibank nie zrobił NIC zeby go rozwiazac, wplacane pieniadze zostana uznane na koncie klienta albo nie, bank nie poczuwa sie w jakikolwiek sposób do odpowiedzialnosci za swoje urządzenia. Wpłata w oddziale na konto - z prowizja. Skrajny brak profesjonalizmu i lekceważenie klienta