Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Rishard

Dotycząca firmy: livenet.pl

Treść opinii: Pisze w imieniu mojego przyjaciela ktory ma serwer na serwerze strony livenet.pl od około pół roku, wybrał tą firmę praktycznie z jednego względu: możliwość płatności co miesiąc. To miało być takie rozwiązanie tymczasowe na miesiąc- 2 miesiące, w momencie kiedy nie miał kompletnie kasy na opłacenie sensownego hostingu z góry na cały rok. No ale tak zostało, bo nie miał czasu i głowy żeby szukać lepszego hostingu. Ma konto na serwerze 2 i niestety jest on dość awaryjny, dodatkowo często strona potrafi się otwierać po około minucie oczekiwania. Ze 2 miesiące temu awarie serwera zdarzały sie bardzo często, praktycznie co kilka dni był jakiś pad, teraz jest znacznie lepiej, choć w momencie gdy piszę ten audyt to znowu nie dziala. Przy takich padach często sprawdzałem osobiscie (przyjaciel jest humanista/dziennikarzem wiec nie interesuje sie zbytnio, serwerami itp. jak ja), które serwery im działają i wygląda na to że serwery 2 i 3 są bardzo awaryjne. Co do obsługi w przypadku awarii, to wystarczy mail i dość szybko jest to naprawiane, ale jeśli zależy komuś na tym żeby strona działała możliwie bez przerw, to zdecydowanie odradzam. Ale póki co nie miał nikt czasu szukać czegoś lepszego, a nie zdarzyła się żadna sytuacja typu utrata danych itp i nie słyszałem o takich problemach z livenetem (a działają już od jakiegoś czasu, i miałem doświadczenie z wieloma serwerami, i czasami niestety, dane były tracone), więc na razie przyjaciel zostaje przy tym, choć działanie tego serwera na którym jest konto nie jest zadowalające. Oceniam ten serwis na -3 za duza awaryjnosc, srednia obsluge klienta i przecietne ceny.