Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Billa

Treść opinii: 1. Lokalizacja- Supermarket Billa znajduje się w Rudzie Śląskiej w dzielnicy Godula, przy DK nr 925. Posiada bardzo dobre połączenie pod względem komunikacyjnym. Nieopodal znajduje się przystanek tramwajowy linii nr 9 oraz węzeł komunikacyjny przystanków autobusowych. Supermarket Billa posiada stosowny parking. Jest średniej wielkości supermarketem. 2. Wiedza i kompetencje pracowników- Stoją na dość wysokim poziomie. W zasadzie nie ma problemu z usyskaniem informacji na temat poszukiwanego produktu, co ważne, na terenie całego hipermarketu a nie tylko jej części (działów). 3. Zachowanie i wygląd personelu- Wygląd personelu nie budzi zastrzeżeń. Posiadają firmowe czerwone koszulki i czyste (w zależności od działu) fartuchy ochronne. Podawanie produktów mięsnych i nabiałowych, a także pieczywa, odbywa się w stosownych rękawiczkach zgodnie z wymogami systemu HACCP.Wykładacze towaru, głównie panie w różnym wieku (choć dominują pracownicy w średnim wieku 35-40 lat) wykładają towar na czas i regularnie. Nie zauważyłem braków na półkach. Szczególnie pozytywną ocenę mogę wystawić osobom pracującym przy kasie. 4. Oferta, cena, asortyment- Oferta- znaczna. Hipermarket oferuje pewną ilość promocji sklepowych własnych (np. nabiał). Niektóre z artykułów objętych promocją sklepową znajdują się w przeznaczonym do tego celu koszu, przed wejściem do magazynu za działem owocowo-warzywnym (prawa strona). Oferta ta nie powala jednak na kolana. Asortyment- Dominują produkty średniej jakości. Oczywiście są też "perełki" gatunkowe zarówno produktów z tzw.niższej jak i wyższej półki cenowej. Za przykład niech świadczą pewne gatunki zdrowotnych wód mineralnych czy owoce tropikalne. Cena- Zdecydowanie niższa niż w osiedlowych sklepikach ale wyższa w porównaniu z innymi supermarketami jak Tesco czy Kaufland. Można tu bez obaw zakupić kilka lub kilkanaście artykułów i zaoszczędzić, natomiast po większe zakupy lepiej udać się do większego i tańszego supermarketu. 5. Organizacja i czas obsługi- Organizacja dobra. Czas obsługi również. Czas oczekiwania o tej godzinie (14.00) to około 4 minut, przy 2 otwartych kasach. 6. Wygląd i miejsce obsługi- W supermarkecie jest dość ciasno ale funkcjonalnie. Komunikacja między regałami jest ograniczona ale z pewnością nie urąga przepisom w tej materii.Za kasami, co istotne, znajduje się stolik na wypakowanie artykułów z koszyka. Przed wejśiem do hipermarketu z kolei, znajdują się szafeczki do zamykania np. plecaków, czy choćby zakupów z innych miejsc. Są one bacznie pilnowane przez ochronę więc nie ma obaw aby je tam zostawić. Uwagę przykuwa także: dobre oświetlenie, czystość i muzyka (którą z reguły nie puszcza się w tak małych obiektach ze względu na wysokie koszty opłacania przez właścicieli tantiem na rzecz wykonawców-o czym mało kto pamięta).