Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: NEONET

Treść opinii: Do sklepu Neonet w Krotoszynie zgłosiłam się z reklamacją telefonu marki Nokia 14.04.09r. Na moje pytanie odnośnie sposobu kontaktowania się w sprawie naprawionego telefonu, pracownik nieuprzejmie odpowiedział, że skoro wziął ode mnie numer to chyba oczywiste, że to on się skontaktuje. Po prawie miesiącu milczenia wybrałam się do w/w sklepu w celu uzyskania informacji na temat telefonu. Jednak na miejscu okazało się, iż sklep do końca maja jest zamknięty z powodu remontu. Po kilku nieudanych próbach telefonicznego kontaktu z właścicielem sklepu, zadzwoniłam do centrali Neonet we Wrocławiu, gdzie uzyskałam numer do działu reklamacji, którego nie sposób doszukać się na stronie internetowej centrali. Pracownik działu reklamacji rozmawiał ze mną w sposób bardzo obcesowy, zapytał o jaki telefon chodzi, po czym zapytał czy dzwonię z Krotoszyna, na co powiedział, że już ktoś dzwonił w tej sprawie i że mam mu nie zawracać głowy i nie marnować jego czasu! Po czym stwierdził, że ktoś się ze mną skontaktuje, a na moje pytanie o termin kontaktu nieuprzejmie powiedział, że nie będzie dłużej ze mną rozmawiał, bo on już powiedział, że dostanę odpowiedź. Odpowiedź rzeczywiście dostałam i to już po 10 minutach od samego kierownika salonu, który nie uznał za stosowne sam się przedstawić, nie był zorientowany o jakim modelu telefonu rozmawiamy, zaoferował pomoc w rozwiązaniu tego "niedociągnięcia" dnia następnego, bo przy okazji będzie w sklepie. Brak zaangażowania, zrzucanie odpowiedzialności na innego pracownika, o profesjonalizmie nawet nie należy wspominać w tym kontekście. Na moje dociekliwe pytania uzyskiwałam zdawkowe odpowiedzi, a na słowa, że należą mi się chyba jakieś przeprosiny - usłyszałam, że oczywiście, po czym pan odłożył słuchawkę. Z tego wynika, że gdyby nie moja interwencja, telefon uzyskałabym po remoncie sklepu, czyli po 7 tygodniach od zgłoszenia usterki. Ponadto firma Neonet nie bierze odpowiedzialności za niekompetencję personelu tam pracującego, nie poczuwa się do szybkiego łagodzenia sytuacji konfliktowych, wynikłych z niedbalstwa sklepu, a traktowanie klienta pozostawia wiele do życzenia.