Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Mango

Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska

Treść opinii: Zgłosiłam się do Telepunktu-Biura Obsługi klienta TP, aby zawrzeć umowę o korzystanie z usług Orange Freedom na linii TP. Od tego momentu minęło 1,5 miesiąca i nadal usługa nie została podłączona. Zgłosiłam się więc do Telepunktu z prośbą o wyjaśnienie. Pani mnie obsługująca, powiedziała, że powinnam skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Orange. Tak też zrobiłam. Udzielono mi wówczas informacji, że umowy na moje nazwisko nie otrzymali w związku z tym jest niemożliwa jej realizacja. Ponownie udałam się do biura TP, gdzie doradzono mi ponowne podpisanie umowy. Sytuacja się powtórzyła i czekałam następny miesiąc. Zadzwoniłam na infolinię TP, gdzie każdy z konsultantów podawał mi inne przyczyny zaistniałej sytuacji. Prosiłam o pomoc i wskazówki co w tej sytuacji powinnam zrobić, lecz mi ich nie udzielono. Po kolejnej wizycie w punkcie TP okazało się że dane osobowe, które kilka lat temu powinny były zostać poprawione (taką konieczność zgłosiłam), nadal nie zostały uaktualnione i nikt w TP S.A. się tym nie zainteresował. Po raz kolejny udałam się do Biura Obsługi Klienta TP w Lubaniu, aby rozwiązać umowę, wówczas Pani odpowiedziała, że nie wie jak to zrobić ponieważ pierwszy raz spotyka się z taką sytuacją i nie jest do tego przygotowana. Musiałam po raz kolejny wybrać się do punktu TP w celu uregulowania formalności. Dopiero wówczas rozdzwoniły się telefony z przeprosinami i z ofertą udzielenia mi pomocy.