Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Opiniodawca

Dotycząca firmy: Multikino

Treść opinii: Na początku chcę napisać, że bardzo lubie chodzić do Multikina GDAŃSK. 11 kwietnia - sobota poszliśmy do Multikina w Elblągu, w 4 osoby. Nie chcę w żaden sposób atakować firmy Multikino jako całości. Chcę podzielić się moimi spostrzeżeniami po wizycie w Multikino ELBLĄG. Według mnie obsługa Multikino ELBLĄG nie dorównuje standardom jakościowym innym MULTIKINOM, w innych miastach. Wydaje mi się, że postawą i brakiem zaangażowania psują wizerunek MULTIKINO. Bardzo nieprofesjonalnie traktują klientów i nie dbają o interes (finanse) firmy. - 11 kwietnia przez internet zarezerwowałem 4 bilety na seans "Szybo i wściekle" na godzinę 22:20 do Multikino Elbląg. Podałem numer kontaktowy do mnie. O godzinie 22:15 poszliśmy w 4 osoby do Multikino w Elbląg odebrać zamówione bilety i oglądnąć film. Kasjer w Multikino Elbląg poinformował nas, że ten seans się nie odbędzie - powód to "zepsuty projektor". Zdziwiłem się, że nikt do mnie nie zadzwonił, nie poinformował mnie. Skoro podałem numer kontaktowy, miałem nadzieję, że w takiej sytuacji obsługa powinna do mnie zadzwonić lub wysłać sms - poinformować mnie i 3 inne osoby; Ktoś inny w kolejce smucił się, że taka sytuacja zdarzyła się już drugi raz - kilka dni wcześniej chciał iść na ten sam film, na tą samą godzinę, ale film też nie był grany, też z powodu "zepsutego projektora"; Poprosiłem kulturalnie, aby włączyć ten film na innej sali - podobało się to innym chętnym do oglądnięcia, których coraz więcej przychodziło, ale kasjer powiedział, że nie; Poprosiłem, aby włączyć jakiś inny film, na innej sali, bo tego wieczora miałem ochotę na film na dużym ekranie, znów kasjer oschle powiedział nie; Poprosiłem o rozmowę z kierownikiem Multikina lub kimś decyzyjnym. Dopiero po kilku prośbach z mojej strony ten pracownik poszedł do przełożonego, ale sam już nie wrócił; Przyszła Pani, która nie miała identyfikatora - szczupła, młoda blondynka. Bardzo niemiła, obrażona, że musi ze mną rozmawiać, powiedziała, że film się nie odbędzie bo jest "zepsuty projektor" i mamy iść wszyscy do domu; Poprosiłem Ją, aby włączyć ten albo jakiś inny film, na innej sali skoro powodem jest "zepsuty projektor". Pani powiedziała, że wszystkie sale są zajęte i nie da się, a przecież ja wiedziałem co akurat w ten dzień w Multikinie Elbląg grają i o której godzinie; Poprosiłem o telefon do Centrali w Warszawie, do jakiegoś zwierzchnika, który zareaguje; Pani odwróciła się wściekła na pięcie i poszła na zaplecze nic nie mówiąc; Za chwilę wyszedł z tego zaplecza kasjer i powiedział, że film będzie grany; Musiałem prosić, aby sprzedano nam popcorn i colę. Kasjer zawołał kolegę, który obrażony sprzedał nam resztki popcornu, którego starczyło tylko dla kilku osób. Wiele osób było zawiedzionych, że nie kupi popcornu. Na filmie było 21 osób (liczyłem ;) ) Straty Multikino przez taką obsługę podwójne - finansowe i wizerunku (ogromne rozczarowanie); Dodatkowo oburzył mnie fakt, że Pan kasjer nie chciał "nabić" mi punktów na kartę multikina - powód " Nie ma czasu..." Straty finansowe Przychód za bilety licząc po 14 zł = 294 zł 500 zł - Jeśli do tego doliczyć przychód z bufetu 210 zł (średnio 10 zł/osobę) Znajomi żartowali, że pomogłem zarobić te 500 zł Multikino ;) Mnie dziwi postawa obsługi, która nie poczuwa się do odpowiedzialności za zarabianie pieniędzy. Świadomie, celowo chcieli odwołać ten film, żeby iść pół godziny wcześniej do domu, zignorowali możliwość przychodu do firmy. Ciekawe czy to jednostkowa sytuacja czy regularne zjawisko? Kilku znajomych opowiadało, że zdarzyło im się też takie rozczarowanie. Straty wizerunku, postrzegania Multikino Dziś wymaga się od firm wysokiej jakości produktów i usług, zaspokajanie potrzeb konsumentów, w celu realizacji zysku finansowego firmy. Obsługa w Elblągu nie rozumie, że to oni decydują o obliczu, wizerunku i zysku Multikino. Jeden zadowolony klient, powie 3 innym osobą, ale 1 niezadowolony powie 10 innym osobom o niezadowoleniu; Moja opinia pewnie trochę dziwi - po co ją piszę? Jestem logistykiem z wykształcenia i zawodu, młody (26) - patrzę na działania obsługi zawodowo - zboczenie zawodowe ;). Postawa obsługi mnie tak bardzo rozczarowała, że postanowiłem podzielić się moimi wrażeniami i wpłynąć na poprawę obsługi w Multikino Elbląg. Może to też być sygnał ostrzegawczy na przeprowadzanie analizy działalności innych placówek. Chętnie podzielę się też innymi pomysłami. Wszelkie szczegóły jak rezerwacja, ilość osób na seansie, sprzedaż popcornu i napojów można na pewno sprawdzić w systemie Multikino. Można też przeanalizować jakie i ile seansów nie odbyło się w tej i innych placówkach. Powyższą wiadomość wysłałem do zwierzchnika Multikina Elbląg, aby z Nim porozmawiać zadzwoniłem do centrali Multikina, aby zdobyć dane zwierzchnika Multikina Elbląg. W trakcie rozmowy telefonicznej doznałem kolejnego rozczarowania. Pan wytłumaczył mi, że powodem nie wyświetlenia seansu był problem z kasą. Poprosiłem o adres e-mail, gdyż chciałem wysłać e-mail z oficjalnym zażaleniem. Pan dał mi swój e-mail, wysłałem powyższą wiadomość do Niego, ale nie dostałem żadnej odpowiedzi.