Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: myszka

Dotycząca firmy: Peugeot

Treść opinii: W dniu dzisieszym zadzwoniłam do serwisu umówić się na pierwszy przegląd w ramach gwarancji (samochód był kupiony 2 lata temu w tym właśnie salonie) Gwarancja kończy mi się za 2 tygodnie. Zadałam pytanie, czy mogę się umówić na przegląd w ramach gwarancji, Pani zapytała czy chodzi mi o wymianę płynu ( chyba hamulcowego) - odpowiedziałam zgodnie z prawdą, że nie wiem, bo się na tym nie znam, ale wiem, że powinnam to zrobić. Zapytałam co jeszcze będzie w ramach tego przeglądu wykonane - Pani odpwiedziała, że NIC, że zostaną sprawdzone płyny - była nieprzyjemna. Łaskę robiła, że mi odpowiedziała, zapytałam co sie zdarzy kiedy nie zrobię tego przegladu ( koszt 590zł) pani poiwedziała, że stracę gwarancję, na to ja, że i tak za dwa tygodnie się kończy więc, w sumie nic nie starcę. Zapytałam, czy kiedy zrobię ten przegląd to gwarancja zostanie przedłużona lub może będą jakieś inne pozytywne dla mnie skutki, czekałam na zachętę, pani zdziwiona moim pytaniem pweidziała,że nie. Główny zarzut to tej osoby nieprzyjemny ton i nieumiejtność wytłumaczenia do czego służą przeglądy i czego dotyczy badanie.Już kiedy kupowałam to auto zwróciłam uwagę na obsługę, która nie odbiera telefonów, jest wyniosła, roztargnięta, chaotyczna.