Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Evi-Med

Treść opinii: Tego dnia byłam umówiona do dentysty na godzinę 17:30. Dzień wcześniej zadzwoniła do mnie Pani z recepcji, aby potwierdzić wizytę. Na kilka godzin przed umówioną wizytą znowu zadzwoniła Pani z recepcji pytając czy uda mi się przyjść na godzinę 16:00. Po kilku minutach przekładając swoje sprawy oddzwoniłam, że mogę przyjść 1,5 godziny szybciej. Na umówioną wizytę przyszłam więc koło 15:50. Chociaż zostałam szybko obsłużona, w recepcji panował bałagan. Były dwie Panie, które nie zawsze zajmowały się klientami przychodzącymi do innych lekarzy. Te sytuacje miałam niestety okazję obserwować przez ponad godzinę, gdyż tyle przesiedziałam w poczekalni czekając na swoją kolei do dentysty. Po godzinie 17 widząc, że Pani stomatolog jeszcze trochę popracuje nad poprzednim pacjentem i nie wytrzymałam i podeszłam do recepcji mówiąc, że to już chyba przesada czekać na wizytę ponad godzinę. Najbardziej jednak zirytował mnie fakt, że Pani w recepcji zaczęła mi wmawiać, że przecież miałam przyjść na godzinę 17:00, że z ich strony jest wszystko okey. Mogę tylko napisać, że rozmowa ta na pewno nie należała do spokojnych. Ja natomiast mam 100% pewność, że miałam być na 16:00 gdyż sama przy koleżance przekładałam spotkanie tak, aby zdążyć do dentysty. Żałuję tylko, ze nie zapamiętałam nazwiska Pani, która dzwoniła do mnie, aby zmienić godzinę na 16:30.