Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: CCC

Treść opinii: Dn., miejsce, czas: 29 kwiecień -środa, sklep z obuwiem -CCC, godz.16:40 WYGLĄD ZEWNĘTRZNY SKLEPU CCC: przeszklone witryny, czyste, wystrój nawiązuje do tematyki zgodnej z sezonem letnim (na wystawie obuwie letnie- klapki, sandały, jako artykuł dodatkowy torebki). Przy wejściu widoczne godziny otwarcia. WYGLĄD WEWNĘTRZNY SKLEPU CCC: Duża powierzchnia, ok 100 mkw., zewsząd bije czystość, rozkład ekspozycji pozwala się swobodnie przemieszczać, wyraźny podział na działy - męski, damski, dziecięcy, młodzieżowy co daje klientowi lepszą orientację.Stanowisko kasowe usytuowane przy ścianie jednak widać je z każdego miejsca sklepu. Siedziska umożliwiające przymierzanie butów lub odpoczynek, lustra dla klientów. Dobre oświetlenie-jasne białe światło. ASORTYMENT: Duży wybór na wszystkich działach: klapki, półbuty,sandały, łapcie, dodatkowo torby, dostępność rozmiarów i kolorystyki. Ułożenie towaru równe i przejrzyste, na pudłach w stronę zwróconą do klienta widnieją rozmiary i kolory mówiące o zawartości. Ceny widoczne, dostępne na każdą kieszeń - począwszy od 19 - 300 zł, oznakowane promocje. OBSŁUGA: 4 młode kobiety (23-35lat). Jedna znajduje się przy punkcie kasowo komputerowym, a trzy pozostałe spacerują po sklepie udzielając informacji klientom. Ubrane w jednakowe koloru wrzosowego koszulki z logo firmy- dzięki temu łatwo zauważyć kto obsługuję w sklepie. Obsługa miła i uśmiechnięta, udzielająca odpowiedzi na każde pytanie, klient czuje się traktowany podmiotowo i indywidualnie. Czas oczekiwania na obsługę 5-10 minut co jest małą niedogodnością, jednak rekompensuje ją kompetencja obsługi. Obsługa nie narzuca się klientowi z pomocą od momentu wejścia, co daje klientowi komfort spokojnego rozejrzenia się po sklepie. FINALIZACJA ZAKUPU: Szybko i sprawnie, forma zapłaty dowolna: karta, gotówka. Wydany paragon. Pakowanie w torby firmowe. Formułka zachęcająca do ponownego odwiedzenia sklepu: "zapraszamy ponownie". PODSUMOWANIE: W jednym zdaniu można powiedzieć, że klient ma poczucie iż został kompetentnie obsłużony.