Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magdalena_91

Dotycząca firmy: Avans.pl

Treść opinii: Sklep znajduje się w centrum miasta, przy jednej z głównych arterii. Elewacja, pomalowana na pomarańczowo, czyli w barwach firmowych, oraz ogromne powodują, że bez trudu można dostrzec ten punkt. Parking wokół sklepu jest sporych rozmiarów, także z łatwością znalazłam miejsce dla swojego auta. Salon jest czysty (podłogi, półki, sprzęt) – nie znalazłam śladów zabrudzeń oraz kurzu. Większość produktów była oznaczona cenami. Jak się okazało są one o wiele wyższe niż u konkurencji, pomimo że hasłem reklamowym sieci jest zdanie: „Poniżamy ceny” (na pewno jest tak w przypadku mikserów – tego właśnie produktu poszukiwałam). Ogromnym plusem jest fakt, że obsługa dba o klientów – zostałam przywitana przez jednego z pracowników (mężczyzna w wieku około 30 lat), a po około trzech minutach zapytał mnie, czy może mi pomóc. Powiadomiłam sprzedawcę o celu swojej wizyty w sklepie, a ten przedstawił mi trzy modele. Poinformował mnie także o programie lojalnościowym, który polega na zbieraniu punktów za zakupy (każde 100 zł daje 1 pkt.), które uprawniają do upustów procentowych.