Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Fota

Treść opinii: Udałem się do oddziału sklepy, aby kupić pasek rozrządu. W lokalu znajdowały się 4 stoiska dla klientów, z czego 3 rozmawiało przez telefon. Usiadłem naprzeciwko pracownika, który nie rozmawiał przez telefon. Powiedziałem, że jestem zainteresowany zakupem paska rozrządu do konkretnego modelu samochodu, pracownik zaczął sprawdzać w komputerze czy dostępna jest dana część, w tym momencie zadzwonił do niego telefon. Pracownik rozmawiał przez telefon, przy czym nie przeprosił mnie, ani nie poinformował że zaraz się mną zajmie. Podczas rozmowy telefonicznej padały wulgaryzmy. Po około 5minutach, pracownik obok zakończył rozmowę telefoniczna, więc postanowiłem się przesiąść do stoiska obok. Pracownik odszukał w komputerze część,poinformował, że część ta jest dostępna obecnie w magazynie, i może mi ją przynieść, zaznaczył, że może to potrwać około 5minut. Na biurku panował porządek, nie było niepotrzebnych papierów. Po około 5minutach pracownik wrócił z moją częścią. Otrzymałem fakturę, informacje o gwarancji, pracownik podziękował za wizytę. Wstałem i udałem się do wyjścia. W tym momencie pracownik,który obsługiwał mnie na początku stwierdził, iż mogłem poczekać, aż on skończy rozmowę telefoniczną i wtedy znalazłby dla mnie część. Powiedziałem, że nie mam ochoty słuchać jego przekleństw przez słuchawkę, oraz że mógłby chociaż przeprosić mnie na chwilkę jak zdecydował się odebrać telefon. Bezproblemowo i w miły sposób załatwiłem sprawę z jednym z pracowników, ale za chamstwo(innego pracownika) i niecenzuralne słowa padające pod moim imieniem w momencie wyjścia muszę ocenić negatywnie moją wizytę w tym punkcie.