Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl

Treść opinii: Pytacie mnie Państwo o "Jakość obsługi" w Polsce?Z perspektywy ostatnich kilku lat widać znaczną poprawę i to w różnych gałęziach handlu,usług...itp.Zapewne jest jeszcze wiele do zrobienia w tym temacie,ale konkurencja na rynku powoduje,że firmy starają się pozyskiwać nowych klientów,a co za tym idzie rośnie poziom Jakości Obsługi..?Widać już tą różnicę bardzo wyraźnie,chociaż nadal zbyt często zwłaszcza w handlu traktuje się klienta jak" piąte koło u wozu"?Sądzę,że ciągłe podnoszenie kwalifikacji oraz szkolenia pracowników,które ostatnio są tak modne w naszym kraju spowodują to,że JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA będzie w Polsce na wysokim poziomie z tendencją stałego wzrostu!!!!!!!!!!!!