Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Adam_171

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Ostatnio byłem w tym banku aby usunąć konto debetowe na moim rachunku. Wszedłem do banku i zaraz poproszono mnie do stolika okazało się że obsługiwany byłem przez samego Kierownika Sali. Po wcześniejszym wytłumaczeniu mojej sprawy zostałem od razu obsługiwany z tym że zanim ten pan wydrukował wszystko wytłumaczył to minęlo 40 min a wydawało się że to błachostka. Nie wiem ile czasu zajęłoby mi przelanie pieniędzy lub usunięcie konta. Nie było tam też żadnego osobnego pomieszczenia byłem obsługiwany praktycznie na środku sali bo tam znajdowało sie biurko tego pana. Wydrukował mi nową umowe podpisałem ale umowa niczym nie różniła sie od poprzedniej tylko nagłówkiem a dokładniej w nawiasie było napisane bez DSD i to cała różnica. Oprócz tego obsługa była miła i kompetentna nie zadawałem zbędnych pytań bo było to nie potrzebne