Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: AxeZ

Dotycząca firmy: OBI

Treść opinii: Do Obi wybrałam się celem zakupu kilku rzeczy do remontowanego mieszkania. Tuż przy wejściu do marketu stał znudzony nikogo nie witający ochroniarz. Nie zwracając na niego uwagi ruszyłam w poszukiwaniu wanny. W tym momencie zabrakło mi widocznych oznaczeń działów, a ponieważ była to moja pierwsza wizyta w Obi, trochę błądziłam między regałami zanim znalazłam ten, który mnie interesował. Gdy zdecydowałam się już na konkretny model wanny, zaczęłam rozglądać się za pracownikiem obsługi chcąc dokonać zakupu i uzyskać informacje odnośnie warunków i terminu dostawy. I tu spotkała mnie niemiła niespodzianka, bowiem cały dział obsługiwało jedynie dwóch panów, a do każdego z nich ustawiona była kolejka potencjalnych klientów. 'Zaklepałam' więc kolejkę i uzbroiłam się w cierpliwość. Czas oczekiwania - 15 minut. W między czasie rozejrzałam się po sklepie. Było czysto, a towar uporządkowany i oznakowany, jednakże regały zbyt wysokie i często chcąc obejrzeć przedmiot z górnej półki niezbędna jest pomoc personelu. Gdy już skupiłam na sobie uwagę pracownika obsługi, szybko i łatwo otrzymałam interesujące mnie informacje. Pan okazał się miły i pomocny. Nawet odprowadził mnie do kasy. Przy kasie, która składała się z jednego stanowiska (kolejne znajdowało się w drugiej części marketu) ustawiona była kilkuosobowa kolejka. Czas oczekiwania - 10 minut. Obsługa dość sprawna, jednak za długo trwało wystawianie dokumentów zakupu. Plus dla miłej kasjerki. Po dokonaniu zapłaty za wannę, postanowiłam jeszcze obejrzeć lampy i rolety. Na dziale z lampami od razu podeszła do mnie pani z obsługi proponując swoją pomoc. Z pomocy skorzystałam. Pani pomogła wybrać kinkiet do łazienki doradzając kształt, motyw dekoracyjny oraz praktyczność lampy. Na końcu - rolety. Znów kilku minutach poszukiwań (brak oznakowania działów). Gdy już udało mi się je znaleźć, ponownie swą pomoc zaoferowała przemiła pani, wszystko tłumacząc i doradzając w kwestii koloru, rodzaju i rozmiaru. Na rolety się jednak nie zdecydowałam, postanowiłam bowiem jeszcze raz zmierzyć okno. Podsumowując - z wizyty jestem dość zadowolona. Dokonałam planowanego zakupu oraz uzyskałam kilka interesujących mnie informacji. Obsługa miła i kompetentna, jednakże zbyt mała liczba pracowników sprawia, iż na jej pomoc czasem czeka się zdecydowanie zbyt długo.