Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Zadowolenie.pl

Treść opinii: Przed świętami Bożego Narodzenia, chcąc kupić telefon komórkowy, natrafiłam na sklep internetowy Zadowolenie.pl. Byłam zaskoczona niesamowitymi promocjami. Telefony marki LG były o kilkaset zł tańsze niż w innych sklepach. Wybrałam dla siebie LG KT-520 za 250zł, gdzie w innych miejscach jego cena sięgała 700zł. Przesyłka przyszła 2 dni po dokonaniu wpłaty. Oryginalne opakowanie, stan nienaruszony, pełny zestaw akcesoriów, faktura VAT. Zdziwił mnie fakt, że gwarancja jest niewypełniona. Ze strony www dowiedziałam się, że trzeba ją odesłać do sklepu, dopiero wtedy zostanie ona podbita. Niestety po 6 dniach telefon przestał działać. Postanowiłam zadzwonić na infolinię. Po kilku próbach udało mi się połączyć. Niestety okazało się, że wszystkie osoby z działu reklamacji są w tej chwili zajęte, za co konsultantka bardzo mnie przepraszała. Wydaje mi się, że pracują w tym dziale tylko 2 osoby, ponieważ kontaktowałam się z nimi kilka razy i zawsze rozmawiałam z tymi samymi osobami. To zdecydowanie za mało, czego doświadczyłam wisząc na telefonie i czekając na zwolnienie się linii. W pierwszej rozmowie z panem z reklamacji wyjaśniłam dziwne zachowanie mojego telefonu, opisując wszystkie objawy bardzo szczegółowo. Mężczyzna po drugiej stronie po wysłuchaniu mnie odparł: "No tak, to bardzo dziwne. Musi nam go Pani odesłać." Wytłumaczył mi szczegółowo skąd mam pobrać formularz reklamacji, co w nim wpisać a także podał nr do firmy kurierskiej UPS skąd miałam zamówić kuriera (oczywiście na koszt sklepu). Nie było także problemów z niepodbitą reklamacją - telefon przyjęto mimo to. Kurier odebrał paczkę już po 3 godzinach. Po 2 dniach otrzymałam maila z potwierdzeniem przyjęcia telefonu do serwisu. Po kolejnych 5 dniach otrzymałam informację o tym, że niestety tego modelu już nie ma w magazynach, ponieważ został wykupiony, mogę otrzymać zwrot pieniędzy lub inny produkt z ich oferty. O moim wyborze miałam poinformować konsultanta z infolinii. Po kilku próbach połączyłam się z tym samym panem z reklamacji. Swym baaardzo spokojnym głosem przyjął moje zamówienie i obiecał przesłać maila z potwierdzeniem i formularzem do wypełniania, co szybko uczynił. Po kilku dniach otrzymałam nowy telefon. Obsługa bardzo fachowa, tylko szkoda, że tak ciężko się z nią połączyć. Powinno tam pracować więcej konsultantów. Ceny rewelacyjne (chociaż tylko w tamtym okresie, teraz już nie ma takich promocji). Realizacja reklamacji w porządku i mimo przerwy świątecznej całkiem sprawna i szybka.